Mensen!
Begint toch te kriebelen... Wheelgap begint toch te irriteren....
Wat zijn hier de ervaring met schroefset icm 18 inch? Neig zelf naar AP schroefset.
Zonder een discussie te beginnen over beste schroefset was ik gewoon nieuwsgierig hoe diep je kunt gaat met originele setup.
Doet het er nog iets toe dat ik Aerokit heb? Ik heb rondom 5 mm spacers gemonteerd.
Drempels beetje te doen? Ik moet wel die kunststof 'tochtstrip' wegdremelen toch? Die raak ik nu af en toe ook al op drempels.
Graag foto's ter backup gewenst! Thanks!
Schroefset icm origineel 18 inch?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Schroefset icm origineel 18 inch?
Heb er ook een schroefset gekocht ga deze hoop ik woensdag of donderdag ophalen weet nog niet wanneer hij er onder gaat. Maar ik heb ook 18 inch velgen Dotz 18 inch ET35 geen runflats. ben ook heel benieuwd ik heb gekozen voor een Cobra EVO 3R set dus met camberplate's ben benieuwd waar jij voor gaat...martijnvanderh schreef:Mensen!
Begint toch te kriebelen... Wheelgap begint toch te irriteren....
Wat zijn hier de ervaring met schroefset icm 18 inch? Neig zelf naar AP schroefset.
Zonder een discussie te beginnen over beste schroefset was ik gewoon nieuwsgierig hoe diep je kunt gaat met originele setup.
Doet het er nog iets toe dat ik Aerokit heb? Ik heb rondom 5 mm spacers gemonteerd.
Drempels beetje te doen? Ik moet wel die kunststof 'tochtstrip' wegdremelen toch? Die raak ik nu af en toe ook al op drempels.
Graag foto's ter backup gewenst! Thanks!
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Wellicht een beetje vervuiling van het topic, maar mijn vraag past wel redelijk bij bovenstaande.
Ik heb onderstaande schroefset liggen en ik wil deze monteren met de originele 17x7 ET48 S-spokes. Ik heb een aantal keer gelezen dat het van de schroefset afhangt of je wel of geen spacers nodig hebt met originele velgen.
Iemand die aan de hand van deze foto kan vertellen of ik spacers nodig ga hebben? Zou balen zijn als ik de schroefset onder de auto knal en dat de velgen er dan niet meer onder kunnen

Ik heb onderstaande schroefset liggen en ik wil deze monteren met de originele 17x7 ET48 S-spokes. Ik heb een aantal keer gelezen dat het van de schroefset afhangt of je wel of geen spacers nodig hebt met originele velgen.
Iemand die aan de hand van deze foto kan vertellen of ik spacers nodig ga hebben? Zou balen zijn als ik de schroefset onder de auto knal en dat de velgen er dan niet meer onder kunnen

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk even in het topic van Louis76 die heeft net als ik R112 weliswaar 17inch maar de Et waardes komen bijna overeen. Louis heeft 12 mm spacers het staat ongeacht of het vastloopt wel mooi want je Et waarde is vrij hoog en een paar spacers kan je ze mooi uitlijnen met je wielkast
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik zou gewoon setje spacers regelen. Als je ze bij fk-shop.de besteld heb je ze vrij goedkoop ;-)