Verschil verlagingsveren?
- Coopervero
- One wheel wonder
Bericht
Verschil verlagingsveren?
Ik kan een paar verlagingsveren overnemen maar die zijn van een 2001 cooper , de mijne is van 05-2003 . Gaat dit passen ?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Verschil verlagingsveren?
Grote kans van niet omdat er een kleine wijziging aan de voorveren is geweest.
Op realOEM.com kun je van je model de veren vergelijken van 2001 en 2003. Als het bestelnummer anders is dan is er een wijziging geweest.
Op realOEM.com kun je van je model de veren vergelijken van 2001 en 2003. Als het bestelnummer anders is dan is er een wijziging geweest.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Verschil zit in de veren en de bovenste schotels.
Veren van een 2001/2002 met sportonderstel passen denk ik wel.
Heb je geen foto vd bovenkant vd veerpoot/schotel vd mini waar de veren onderweg komen.
Veren van een 2001/2002 met sportonderstel passen denk ik wel.
Heb je geen foto vd bovenkant vd veerpoot/schotel vd mini waar de veren onderweg komen.
- Coopervero
- One wheel wonder
Bericht
veren zijn van een mini van eind 2001 . volgens mij een gewone cooper . met andere veerschotels zou het moeten kunnen dus . zou mooi zijn want dan heb ik hem voor weinig verlaagd .
- Coopervero
- One wheel wonder
Bericht
op realoem hebben de veren van 2001 en 2003 hetzelfde nummer , alleen wel een andere veerschotel
Berthil schreef:Grote kans van niet omdat er een kleine wijziging aan de voorveren is geweest.
op realoem hebben de veren van 2001 en 2003 hetzelfde nummer , alleen wel een andere veerschotel
Onze sponsors