Beste,
Ik heb een vraag omtrent mijn achterste remklauw!
De stof hoes rond de remzuiger, is het erg dat deze gescheurd is? Zoja weet iemand waar ik deze kan bestellen of moet ik dan een hele nieuwe remklauw bestellen?
Mvg Nick
Remzuigerhoes
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Remzuigerhoes
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Remzuigerhoes
Eerste is waar hij kapot is

Zo hoort het

Zo hoort het

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Remzuigerhoes
Kun je gewoon los kopen. Koop een revisie-set en vervang daarmee ook de zuiger, die ziet er ook niet best uit.
Kost niet de wereld. Even met je chassisnummer langs de dealer of onderdelen-shop
Kost niet de wereld. Even met je chassisnummer langs de dealer of onderdelen-shop

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Dus snel revisie setje scoren, of een andere klauw. Niet vergeten de remmen te ontluchten hè, als je klaar bent met sleutelen.
Ja, dat is erg! Er kan nu vocht en rommel op je remcilinder komen, en die blokkeert dan in z'n behuizing. Door bijvoorbeeld zand, of door roestvorming. Gevolg is dat de remblokken op de schijf blijven staan, en dus verhoogde slijtage of zelfs warmlopen.Craen89 schreef:De stof hoes rond de remzuiger, is het erg dat deze gescheurd is?
Dus snel revisie setje scoren, of een andere klauw. Niet vergeten de remmen te ontluchten hè, als je klaar bent met sleutelen.

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Stofhoezen zijn binnen

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
kan je als tip meegeven om remmenvet te gebruiken bij de montage van de remzuiger, dit past namelijk allemaal maar net aan!
is een blauwe tube, heb ik bij Brezan gekocht, is wit dik vet in een tube.
hoop dat je er wat aan hebt !
is een blauwe tube, heb ik bij Brezan gekocht, is wit dik vet in een tube.
hoop dat je er wat aan hebt !
voor mijn SYR; viewtopic.php?f=3&t=35793

Onze sponsors