Een MINI is een kart, een zeer stugge auto met stugge vering. Je voelt eigenlijk alles, vooral in een R53.
Een hogere band kan, maar echt heel veel zal t niet uitmaken. Daarnaast gaat je teller afwijken...
Je kan voor een 16" of zelfs voor 15" velgen gaan, dan zou je verschil kunnen gaan merken
Het kartgevoel word daarmee ook minder uiteraard
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Anders een keer naar een meeting komen.
Er rijden mensen met schroefsets (dus verlaagd) maar de demping is zachter dan standaard. Standaard staat alles erg straf. Een rondje meerijden is nooit verkeerd! Wie weet vang je nog andere ideeën op
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Denk dat jouw band al hoog genoeg is. Ik rij zelf 215/35/18. En nog verlaagd met een KW set. Voor deze 2 gecombineerd vind ik dit nog meevallen. Misschien je dempers eens nakijken