Hallo allemaal,
Het klinkt misschien als een beetje domme vraag. Maar ik vraag mij dus af of mijn Mini ONE toevallig al gechiped is. Ik heb mijn Mini nu 3 weken maar hij voelt net iets sneller als 90 PK maar absoluut niet als 120 of 130 ofzo. Er zat al een Remus sportuitlaat onder toen ik hem kocht en dat geeft een lekker geluid. Dus de vorige eigenaar heeft er al wat aan geknutseld. Mijn vorige auto was een BMW 528i met 200PK dus ik vind het moeilijk om te oordelen of ie nou gechiped is. Ik wil hem natuurlijk heel graag laten chippen, maar ik sta lekker voor paal bij de tuner als hij vervolgens tot de ontdekking komt dat hij al is gechiped. Mijn vraag is dus eigenlijk heel simpel. Is er een mannier om te zien of mijn Mini is gechiped?
Is mijn Mini ONE al gechiped?
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb hem gewoon bij een dealer gekocht dus ik heb geen idee wie de vorige eigenaar is.henkietenk schreef:Vorige eigenaar het (luxe)probleem voorleggen?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan wordt het inderdaad wat lastiger. Kun je niet via een smoes je dealer vragen naar de eigenaar? Ps er kunnen ook dealers meelezen op het forum, dus als je het niet naar buiten wil brengen....
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Net even de proef op de som genomen. 12.14 seconden vanaf het moment dat ik het gaspedaal aanraak. Lijkt me niet gechiped dus...
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
moet dat nou?Hans schreef:toch maar een GP nemen.. had net effe 6,7 seconden op mijn stopwatch

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Je gaat met zo'n (toekomstige) klassieker toch niet zo scheuren !!Hans schreef:toch maar een GP nemen.. had net effe 6,7 seconden op mijn stopwatch

Onze sponsors