ik check echter zowel bij Ekris als bij RealOEM maar herken de rubbers en beugel niet.
Wie o wie kan mij het juiste rubber wijzen?

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk
ze zijn gewoon wegkwiebje schreef:Zijn de rubbers helemaal versleten? Normaal gesproken moet je echt moeite doen om de uitlaat uit die rubbers te krijgen. En er in helemaal.
bedoel je deze?kwiebje schreef:Op realoem staan ze wel afgebeeld maar geen onderdeelnummer erbij. Wellicht dat je ze telefonisch kunt bestellen. Succes
Nee, dat zijn de rubbers waar de ophanging van de uitlaat in komt.Carbon-black schreef: ↑09 jun 2018, 23:40bedoel je deze?kwiebje schreef:Op realoem staan ze wel afgebeeld maar geen onderdeelnummer erbij. Wellicht dat je ze telefonisch kunt bestellen. Succes
ik zal maar eens bellen...
ben wel benieuwd aangezien ik twee half ronde beugels aan de onderkant van de auto heb i.p.v. de opde tekening staande "strip met staafje" ?
Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk
Dat klinkt vergelijkbaar. Heb je de rubbers echter rechtstreeks vastgebout aan de auto of met een beugel?Buur schreef:Die van mij die ik besteld had bij de dealer zagen er heel anders uit, dan zat dat staafje in het rubber verwerkt en schroefde ik het rubber met 2 moeren direct onder de auto.
Ik heb vlgs mij nr 13 omcirkeld zoals je bedoeld. samen met een metalen strip. Die metalen strip heb ik niet, ik heb beugels... dus de rubbers met nr 13 zouden niet passen.kwiebje schreef:
Nee, dat zijn de rubbers waar de ophanging van de uitlaat in komt.
Deze zou je ook kunnen vervangen.
Maar bedoel nr. 13 als je op de overzichtsfoto kijkt bij de uitlaatonderdelen.
Idd. Je hebt het goed verwoord.Buur schreef: ↑10 jun 2018, 15:37Mijn rubbers zitten direct vast met 2 moeren aan de bodem van de auto. Uit de bodem steken 4 bouten, 2 voor iedere zijde, en daar zitten tegen de bodem aan 2 ophang rubbers voor de uitlaat zonder steunen verder. In die rubbers zit dan weer de beugel voor de einddemper. Als ik in de gelegenheid ben zal ik er een foto van nemen!
Onze sponsors