Verlagingsveren
- Easy
- Leerling Mini lid
Bericht
Verlagingsveren
Ik wil graag mijn mini Cooper uit 2004 verlagen. Iemand die ervaring heeft met verlagingsveren i.p.v schroefset. Ik rij namelijk rond de 5000km per jaar en vind een goede schroefset dan aardig aan de prijs.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Verlagingsveren
Als het je puur om de looks gaat en niet teveel kwijt wil zijn is dit een optie, zijn er meer die dat binnen de club hebben gedaan.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stel je eerst netjes voor bij Show Your Ride dan zal je sneller reacties ontvangen.
De ‘oude’ garde reageert niet al te snel op nieuwe leden die alleen vragen stellen en daarna weinig tot niet op het forum actief meer zijn.
Veel van mijn MINI’s zijn verlaagd met verlagingsveren -3 cm.

De ‘oude’ garde reageert niet al te snel op nieuwe leden die alleen vragen stellen en daarna weinig tot niet op het forum actief meer zijn.
Veel van mijn MINI’s zijn verlaagd met verlagingsveren -3 cm.

- Easy
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt voor jullie reacties en ik heb me meteen even voor gesteld was ik al eerder van plan maar was er nog niet van gekomen.
- Easy
- Leerling Mini lid
- Volvosleutelaar
- One wheel wonder
Bericht
Ik ben wel een fan van eibach veren, op ebay zijn er vaak wel setjes te vinden voor een scherpe prijs.
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb onder mijn Clubman eerst H&R veren gehad. (-3,5 cm) was er in het begin wel tevreden over maar door een lekke schopdemper en een demper die al an het "zweten" was toch maar een schroefset aangeschaft (Cobra Evo-1) Conclusie: Véél eerder moeten doen, is echt veel fijner rijden als alleen verlagingsveren.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Neem contact op met Roel de Groot van GoGarage37 in Lisse.
Bij hem kosten de Cobra Suspension incl monteren maximaal € 275,-
Heb ik ook op mijn cabrio S uit 2006
Bij hem kosten de Cobra Suspension incl monteren maximaal € 275,-
Heb ik ook op mijn cabrio S uit 2006
Onze sponsors