Wie heeft hier ervaring mee ?
En zou deze pk toename wel kloppen ?
Over de bluefin zelf heb ik al behoorlijk goede dingen gelezen, maar zou dit pakketje z'n geld wel waard zijn ?
http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail.asp?prod=LO1
lohen package one naar 130 pk
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het is een best prijzig pakketje als je bedenkt dat Beek voor 325€ ook je One kan chiptunen naar ongeveer 115PK. Die 130PK ga je niet halen, Maaij kwam met een Cooper met volledige SuperSprint uitlaat, andere luchtfilters etc niet verder dan 128PK.
Edit: 128 dus
Edit: 128 dus

Laatst gewijzigd door FastBunny op 12 jul 2007, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maaij had ruim 128 pk volgens mijFastBunny schreef:Het is een best prijzig pakketje als je bedenkt dat Beek voor 325€ ook je One kan chiptunen naar ongeveer 115PK. Die 130PK ga je niet halen, Maaij kwam met een Cooper met volledige SuperSprint uitlaat, andere luchtfilters etc niet verder dan 122PK.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- katjan
- Mod virus alert!
Bericht
Heb inderdaad al veel goede dingen gelezen over die Beek software, maar het leuke aan die bluefin is het feit dat je het nog kan omkeren (terug naar basisvermogen). Lijkt me handig tijdens de garantieperiode, voor het geval je iets zo tegenkomen.Ferdinand schreef:ha katjan,
bluefin = superchips. 130 pk Haal je helemaal niet. Ook geen 120. Ik zou de beek software doen.
ferdinand
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het mindere aan de Bluefin vindt ik dat het gestandaardiseerd bestand is en niet verder kijkt hoe de auto in elkaar steekt.
Kan Beek ook, als het goed is bewaren zij je originele software en kunnen deze zo in je auto uploaden.katjan schreef:Heb inderdaad al veel goede dingen gelezen over die Beek software, maar het leuke aan die bluefin is het feit dat je het nog kan omkeren (terug naar basisvermogen). Lijkt me handig tijdens de garantieperiode, voor het geval je iets zo tegenkomen.Ferdinand schreef:ha katjan,
bluefin = superchips. 130 pk Haal je helemaal niet. Ook geen 120. Ik zou de beek software doen.
ferdinand
Het mindere aan de Bluefin vindt ik dat het gestandaardiseerd bestand is en niet verder kijkt hoe de auto in elkaar steekt.
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
precies wat mini poeper zegt. Beek zet je originele software in een handomdraai weer terug als je dat wilt. ik zou uberhaupt geen enkele belangrijke software-aanpassing van het web plukken, en dat er zelf proberen op te zetten. Maar nu ben ik ook helemaal geen auto-technicus.Mini Poeper schreef:Kan Beek ook, als het goed is bewaren zij je originele software en kunnen deze zo in je auto uploaden.katjan schreef:Heb inderdaad al veel goede dingen gelezen over die Beek software, maar het leuke aan die bluefin is het feit dat je het nog kan omkeren (terug naar basisvermogen). Lijkt me handig tijdens de garantieperiode, voor het geval je iets zo tegenkomen.Ferdinand schreef:ha katjan,
ferdinand
Veel rijplezier!