TDSL tunnig

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
robertmeer
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: voorburg
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

TDSL tunnig

05 mar 2006, 17:04

Hallo heeft er iemand ervaring met tdsl tunning in denhaag ze zitten op de binckhorst ze zeggen daar 132 pk voor een cooper kosten599 euro of kan ik toch beter met mth in zee gaan maar daar hoor je ook niet altijd goeie berichten over.
ben sinds kort de trotse eigenaar van een nieuwe mini cooper.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

05 mar 2006, 17:15

Wat doen ze voor 600 euro dan? Een op maat tuning? Als je dan wat veranderd aan je motor moet je weer terug. Als je de meeste pk's wilt moet je een op maat tuning pakken. De meesten zijn zeer te spreken over het verschil in vermogen wat te voelen is na een MTH tuning, ook vooral het koppelverschil. Uit testbankgegevens blijkt inderdaad dat MTH de pk's niet haalt die ze beloven.

Via de website van MTH kun je direct je tunerfile bestellen. Dat heeft als voordeel dat je direct contact hebt met MTH en ook je eigen file en keycode krijgt. Als de dealer eens je software mocht overschijven kun je kosteloos weer je software uploaden. Binnen de NewMINIclub zijn er enkelen met een MTH interface (waaronder ik). Op een meeting lees ik graag je software uit zodat je die naar MTH kunt sturen en zet ook de getunede software terug zoals ik al eerder gedaan heb. Zonder kosten dus. Als je bij MTH besteld zou je eens na kunnen vragen wat de Tuner file kost zonder de Cartune software aangezien ik die al heb, misschien kun je wat korting krijgen.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

05 mar 2006, 17:48

Bij Nissan Patrols hadden we daar wel goede ervaringen mee. Maar ja, dat zijn turbo motoren dat gaat toch wat makkelijker.

Het is een standaard tuning volgens mij. Niet specifiek voor 'jouw' auto zoals dat wel bij een Tunerfile van MTH is.
Herbie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Den Haag
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 nov 2005, 14:54

Re: tdsl tunnig

05 mar 2006, 18:33

robertmeer schreef:Hallo heeft er iemand ervaring met tdsl tunning in denhaag ze zitten op de binckhorst ze zeggen daar 132 pk voor een cooper kosten599 euro of kan ik toch beter met mth in zee gaan maar daar hoor je ook niet altijd goeie berichten over.
Ik heb sinds gisterenmiddag mijn MTH Tunerfiles door ons aller Berthil laten uploaden, appeltje eitje. Daarna vanuit Tilburg naar Den Haag gescheurd met een merkbaar verschil in prestaties. Dus tja 600 euro of 350, ik zou het wel weten, kan je verschil in euro's weer aan wat anders besteden. Luchtfiltertje o.i.d.

Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

Re: tdsl tunnig

05 mar 2006, 19:02

Herbie schreef:appeltje eitje. Afbeelding
Heb ik dat eerder gehoord?

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”