Link removed
- maus105
- Bonkey
Bericht
met dat probleem ben ik dus ook bezig maar ik wil er een soort rioleringsbuis omheen maken en dan half open voor het geluidseffect maar dan is hij wel afgezet van de motor dus minder warm en dan iets van een gat onder waar die luchttoevoer weer op aangesloten kan worden
vind je oplossing goed gevonden alleen zie je nu wel een lelijke motorsteun in het zicht!
een alluminium bak is ook nog en optie op maat laten maken en de bovekant open laten maar heb hier en daar rond gevraagt maar dat kost aardige euri's als ik het af heb post ik het ook wel effe
vind je oplossing goed gevonden alleen zie je nu wel een lelijke motorsteun in het zicht!
een alluminium bak is ook nog en optie op maat laten maken en de bovekant open laten maar heb hier en daar rond gevraagt maar dat kost aardige euri's als ik het af heb post ik het ook wel effe

- maus105
- Bonkey
Bericht
oke post het hier als je het laat doen heb er namelijk ook last van maar alleen bij warm weer!inhouden en na 2000toeren pakt ie hem dan weer op vind het geluid van die K&N wel top hoor echt lekker 
het is gewoon jammer dat het een vrij groot filter is waardoor er weinig plek over blijft en raar van K&N dat ze hem naar boven hebben staan terwijl de luchttoevoer onder zit

het is gewoon jammer dat het een vrij groot filter is waardoor er weinig plek over blijft en raar van K&N dat ze hem naar boven hebben staan terwijl de luchttoevoer onder zit

- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heinz is een tuning firma in belgie/aalst
ook ik heb de BMC steken.
ivm de warme lucht heb ik een gat gezaagd in het plastik voor de filter (rechts van het waarschuwingsstickertje)
heb het gevoel nu minder last te hebben van de warme lucht (die trouwens ook de de radiator komt)

ook ik heb de BMC steken.
ivm de warme lucht heb ik een gat gezaagd in het plastik voor de filter (rechts van het waarschuwingsstickertje)
heb het gevoel nu minder last te hebben van de warme lucht (die trouwens ook de de radiator komt)

Onze sponsors