MTH Header en standaard MCS uitlaat

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
lkooman
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2006, 18:22

MTH Header en standaard MCS uitlaat

17 mar 2006, 11:50

Hoi,
Heeft er iemand een geluidsfragment/filmpje van de MCS met MTH header en de standaarduitlaat?
Heb wel de filmpjes van berthil gezien met alleen miltek en miltek icm mth header (die waren erg bruut), maar ben erg benieuwd naar het geluid van mth header icm standaard MCS uitlaat.
Grtz learco
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

17 mar 2006, 12:53

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik ben ze nog niet tegengekomen. ik heb even getwijfeld of ik de Milltek zou vervangen door de standaard uitlaat maar laat toch de Milltek zitten.
Alle mensen hier hebben MTH Spruitstuk en Milltek of Works uitlaat op hun MCS. Misschien ergens op het Duitse mini2.info forum?
lkooman
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2006, 18:22

17 mar 2006, 14:11

Berthil schreef:Alle mensen hier hebben MTH Spruitstuk en Milltek of Works uitlaat op hun MCS. Misschien ergens op het Duitse mini2.info forum?
Daar kan ik ook nogeens kijken, had al wel op min2.com gekeken, maar daar kon ik ook niks vinden. Wel verhalen dat de flow van de standaard MCS uitlaat zo goed is dat het niet nodig is (voor het vermogen dan) om naast een MTH header nog een miltek of JCW uitlaat te nemen.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”