Beste Miniliefhebbers,
Aanstaande donderdag ga ik naar RICA (Wateringen) voor een Dynorun. Ik doe dat met opzet bij een ander om weer eens wat te kunnen vergelijken. Ik zal de sheet natuurlijk posten hier in deze topic. Is wel interesant, bij Beek heeft mijn Mini 227pk/260Nm, bij Fredriks 202pk/231 Nm (<dat koppel moet je volgens Fredriks met een korrel zout nemen). Nu eens kijken, want RICA meet met een MAHA bank. Volgens insiders is dat 'de Bank' (he, waar ken ik dat van..), deze staat erg ongunstig bla, bla, bla.. Tja, waarom staat een vermogensbank niet gewoon goed, vraag ik mij dan af? Ok, resultaten volgen.
Gr. Ferdinand
p.s. meting is goedkoper dan bij Beek!
RICA Dynorun (MAHA)
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Ja Hans, is dat niet wat voor jou?
o ja, nog even dit:
0-100: 3,1 sec.
0-200: 8,9 sec
tussenacceleraties: nooit gemeten, gaat gewoon loeihard, flink aan het stuur hangen
top: iets van 250 of zo
Ja ben ik, deze foto is genomen op Circuit Zandvoort. 110 pk achterwiel. Er zijn tegenwoordig natuurlijk extremere motorfiesten, maar er zijn maar heeel weinig mensen die daar verantwoord mee om kunnen gaan. Je ziet op circuitdagen dat ik met deze motorfiets (783cc V4, fenomenaal geluid), die zware jongens (1000 CC 170pk) kan bijhouden door de 'rolsnelheid' van je motor gewoon heel hoog te houden. Het V-blok zorgt voor een hele brede powerband, i.t.t. 4 in lijn, die je heel hoog in de toeren moet houden.Hans schreef:Ben jij dat nou? Ja toch.. gave foto
Ja Hans, is dat niet wat voor jou?
o ja, nog even dit:
0-100: 3,1 sec.
0-200: 8,9 sec
tussenacceleraties: nooit gemeten, gaat gewoon loeihard, flink aan het stuur hangen
top: iets van 250 of zo
Veel rijplezier!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors