Hallo,
Heeft hier iemand ervaring mee met het zelf thuis opdrijven van je mini met dit pakket.
http://www.minipowerprog.com
Ik zou het misschien wel kopen om mijn mini one D 88 pk wat op te drijven maar ik zie
wel helaas mijn type er niet tussen staan, ik heb juist gemaild.
Zelf thuis Mini opdrijven
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Persoonlijk lijkt me dit soort oplossingen helemaal niets, je gaat dingen doen zonder dat je weet wat je doet. En de winst is waarschijnlijk ook erg klein. MTH heeft ook dit soort pakketen gehad en die wisten het voor elkaar te krijgen minder te presteren met tuning dan zonder tuning.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of even naar AC Schnitzer brengen
15 pk meer door er een Toyota motor in te zetten
Maar het geeft wel aan dat er met chippen niet zo veel te bereiken is anders had Schnitzer dat vast gedaan.
15 pk meer door er een Toyota motor in te zetten

Maar het geeft wel aan dat er met chippen niet zo veel te bereiken is anders had Schnitzer dat vast gedaan.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Berthil, volgens mij had de R50 diesel sowieso een motor afkomstig van Toyota en hebben ze dus de standaard motor uit de R50 Diesel gechipt....Berthil schreef:Of even naar AC Schnitzer brengen
15 pk meer door er een Toyota motor in te zetten![]()

- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Ja! Ik heb deze software zelf geinstalleerd. Zie mijn Gallery. Geweldig resultaat en zeer eenvoudig te installeren. Als je wil mag je mijn Mini eens uitproberen. Rijdt als een beest! En dat is geen reclame maar gewoon een feit. Ik heb geen grafieken maar dat interesseerd mij niet. Het gaat erom hoe de ervaring is en die is geweldig.
Frank
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
voor iets van een 100€ kan je hem laten resetten en opnieuw gebruiken bij een andere MINI !!
je moet wel zorgen dat het Lohen file er terug opzit en niet je eigen file natuurlijk
kan zelfs aangepast worden voor de Cooper of de Cooper S !
je moet wel zorgen dat het Lohen file er terug opzit en niet je eigen file natuurlijk

kan zelfs aangepast worden voor de Cooper of de Cooper S !
- minibandit
- Mod virus alert!
Onze sponsors