Mensssee!!
Heej had ff vraagje, morgen was ik vanplan me katalysator er onderuit te schroeven voor een wat mooiere sound en het voor iets anders ff te vervangen, een recht stukje pijp of buismisschien, maar nu ben ik er dus achter gekomen dat je geen rechte buis voor het overbruggen van dat kleine stukje,
zijn er misschien andere alternatieven om toch voor een goeie aansluiting te zorgen i.p.v. een kat.
zelf zat ik nog te denken aan het leeghalen van de kat,
ik wil gewoon een wat dikker geluid, maar geen idee hoe ik daar nu nog aan kan komen als ik niet veel geld uit wil geven,
heb al een pipercross openluchtF en een miltek uitlaat. suggesties zijn welkom!!!
laterr en alvast bedankt!!!!
Geluid Coopertje verbeteren
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even een ander spruitje er onder schroeven. Dan krijg je een harder en sportiever geluid. Dat is wel een duurdere oplossing. Je kunt ook je uitlaat aan laten passen en 1 katalysator weg laten halen. Dit scheelt ook al. Maar is wel zonde om in je Milltek te gaan zagen.
- Timitri
- Nieuw Lid
Bericht
nouwjah het geluid valt niet tegen, het is opzich goed, maar ik wil dat na roffel geluid hebben en gewoon een wat feller en harder geluid als je begrijpt wat ik bedoel
. Want als je af en toe coopertjes hoort, word ik wel wat jaloers!
Kan het trouwens schelen als ik de middelste demper weghaal, of moet ik dan waarschijnlijk toch gaan zagen? want ik vond het ook al zonde om in mijn pijp te gaan zagen, echter is het niet een miltek uitlaat vanaf het spruitstuk, maar is het de einddemper.

Kan het trouwens schelen als ik de middelste demper weghaal, of moet ik dan waarschijnlijk toch gaan zagen? want ik vond het ook al zonde om in mijn pijp te gaan zagen, echter is het niet een miltek uitlaat vanaf het spruitstuk, maar is het de einddemper.
- john_mini
- Leerling Mini lid
Bericht
ik zou dan je kat vervangen voor een twister(daar kom je de keuring mee door) en gewoon je middendemper vervangen voor een rechte buis.
bij nmparts maken ze een uitlaat op maat van rvs, van af de katalysator voor rond de €600 en halen ze de middendemper weg en kan je zelf bepalen wat voor eindstukken je hebt, en het klnkit er lekker.
ga zelf volgende maand een afspraak maken bij ze.
bij nmparts maken ze een uitlaat op maat van rvs, van af de katalysator voor rond de €600 en halen ze de middendemper weg en kan je zelf bepalen wat voor eindstukken je hebt, en het klnkit er lekker.
ga zelf volgende maand een afspraak maken bij ze.
bla bla bla
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor die bedragen heb je ook al aftermarket uitlaten die je kunt installeren die ook al een lekker geluidje maken.
Voor die bedragen heb je ook al aftermarket uitlaten die je kunt installeren die ook al een lekker geluidje maken.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Milltek voor mijn S was ook minder dan €600, vanaf de kat, rvs, met garantie.john_mini schreef:maar zijn die after market ook van rvs en met een paar jaar garantie?
de uitlaat is dan wel vanaf de kat en met links en rechts een eindstuk.Allen een demper, zit je bij hun rond de €300
Onze sponsors