Liever de stealer?

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

12 jun 2009, 15:00

Ik doe alleen als het echt niet anders kan niets meer bij de stealer. APK donder ik wel bij de kwikfit neer. Ik heb de auto net voor een grote beurt bij Beek laten gaan. Ook een duur grapje, maar dan weet ik in elk geval zeker dat een professional het werk doet. En dat ik niet met grote ogen aangekeken wordt als ik om specifieke onderdelen vraag.

iDD
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 849
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:16

18 jun 2009, 18:24

vandaag even naar mijn '' monteurtje ''
Grote beurt + Apk
olie,oliefilter,interieurfilter,nieuwe remvloeistof,luchtfilter,nieuwe remblokken voor,Apk keuring,en natuurlijk arbeidsloon.
€ 300,- :P
"Stealer eat your hart out '' :p
BNmini
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Betuwe
Berichten: 103
Lid geworden op: 31 jul 2008, 15:19

02 jul 2009, 08:10

Vorige week APK laten uitvoeren bij lokaal universeel Bovag bedrijf. 60 euro (incl. vervangen kentekenplaatverlichting)...
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

20 jul 2009, 12:24

Ik dacht dus ook ff bij de STealer (Breeman R'dam Noord) het onderhoud en APK te laten doen. Toen ze met een offerte kwamen van 2950 euro héél snel weggerend!! (moest nog wel ff 130 euro APK en onderzoekskosten betalen)
Hij is momenteel in onderhoud bij een bevriende monteur (in de avonduren en weekenden). Ik denk dat ik uiteindelijke in totaal rond de 1000 euro kwijt ga zijn (inclusief STealer onderzoek, APK, Olie, rem- en koelvloeistof, nieuwe remschijven en -blokken, kentekenplaatverlichting, nieuwe koplamp en 3e remlicht, alles netjes schoongemaakt en al dan niet voorzien van tektiel ed, en roodspuiten van de remklauwen :) enzovoorts).

Hou ik toch nog geld over voor die nieuwe 18" velgen. (Banden zijn toch versleten) :D

Een aantal van de dingen die de STealer op de offerte had gezet blijken absoluut NIET nodig! Waaronder een lekkende hoofdleiding van de koppeling (nog nooit zo'n schone cilinder gezien!) en waarschijnlijk een "verroeste" benzinetankbeugel, die gewoon ff ontdaan kan worden van z'n roest en niet gelijk vervangen hoeft te worden.
Het lijkt wel of ze bij de STealer bang zijn om vieze handen te krijgen: Onderdeel verroest? Niet schuren en in de tektiel zetten maar gelijk vervangen. :s

Voor mij nooit meer de STealer!

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”