Heb even de zoekfunctie gebruikt maar vind niet echt het antwoord op mijn vraag.
Eerder vandaag de tip gekregen autoglym leather cleaner te gebruiken, maar nu is mijn vraag of ook de andere producten (shampoo, wax, glasreiniger, velgenreiniger, ...) van autoglym de moeite waard zijn.
waarschijnlijk is alles relatief, maar ik hoor ook veel lof over meguiars, is de één beter dan de ander?
en als laatste, wat heb ik allemaal nodig om mijn mini als nieuw te houden?
Autoglym
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Van Autoglym gebruik ik, naast de 2 leder produkten ook de Car Glass Polish en de Aqua Blade.
Vooral de Car Glass Polish is zeer goed in het ontvetten van de (binnenkant!!!) van glas!
Voor de lakverzegelingen gebruikte ik de Paint Renovator om kleine krasjes mee weg te werken.
Daarna de Super Resin Polish als verzegeling. Errig goed!
De Vinyl & Rubber care van ProTech vind ik beter dan die van AutoGlym.
De Intensive Tar Remover doet z'n werk ook uitstekend!
De Active Insect Remover is nu op. Een alternatief van Meguairs heb ik na 2 x gebruiken weg geflikkert!
Gebruik nu spul van de Lidl
Omdat ik nog een paar flessen ProTech shampoo heb (
), gebruik ik die en niet de shampoo van AutoGlym.
De Leather Cleaner werkt trouwens ook uitstekend op licht gekleurde lederen schoenen!
Enthousiast over Autoglym?
Ja!

Vooral de Car Glass Polish is zeer goed in het ontvetten van de (binnenkant!!!) van glas!
Voor de lakverzegelingen gebruikte ik de Paint Renovator om kleine krasjes mee weg te werken.
Daarna de Super Resin Polish als verzegeling. Errig goed!
De Vinyl & Rubber care van ProTech vind ik beter dan die van AutoGlym.
De Intensive Tar Remover doet z'n werk ook uitstekend!
De Active Insect Remover is nu op. Een alternatief van Meguairs heb ik na 2 x gebruiken weg geflikkert!
Gebruik nu spul van de Lidl

Omdat ik nog een paar flessen ProTech shampoo heb (

De Leather Cleaner werkt trouwens ook uitstekend op licht gekleurde lederen schoenen!
Enthousiast over Autoglym?
Ja!

- Pascal R
- 4 op een rij!
Bericht
Ik gebruik steeds een gewone autoshampoo (1 klein dopje) maar laat de auto nooit té smerig worden.
Na de wasbeurt neem ik dan een nylonkous en veeg met gemak alle insecten weg,
ook op de ruiten en spiegels.
Ten laatste voor de velgen los ik een beetje zoutkristallen op in kokend water en doe
dit dan in een plantenspuit. Alle vuil komt dan gegarandeerd van de velg.
Dit doe ik om de 2 maand. Tussentijds gewoon waasen bij onderhoud.
En héél belangrijk, gebruik steeds regenwater want daar zit geen kalk in.
En dan 2 x per jaar waxen met Mini speciale wax met nanotechnologie en af en toe een beetje bandenglans.
Groeten,
Pascal
Na de wasbeurt neem ik dan een nylonkous en veeg met gemak alle insecten weg,
ook op de ruiten en spiegels.
Ten laatste voor de velgen los ik een beetje zoutkristallen op in kokend water en doe
dit dan in een plantenspuit. Alle vuil komt dan gegarandeerd van de velg.
Dit doe ik om de 2 maand. Tussentijds gewoon waasen bij onderhoud.
En héél belangrijk, gebruik steeds regenwater want daar zit geen kalk in.
En dan 2 x per jaar waxen met Mini speciale wax met nanotechnologie en af en toe een beetje bandenglans.
Groeten,
Pascal
- Fred
- Volledig MINI minded!
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Ik gebruik altijd de producten van autoglym. Ze werken super, en een heel goed resultaat. Ik gebruikte overigens ook eerst de leer producten van autoglym totdat ik werd getipt op Zaino. Dat spul is echt super, ik ken geen ander product waarbij je zo'n goed, clean, niet glanzend en eerlijk ruikend leer krijgt. Voor de rest ben ik all over Autoglym!
- bwigny
- One wheel wonder
Bericht
poetsen met autoglym
Dag Henne,
Ik heb onlangs pas gehoord over Autoglym en overweeg om t spul aan te schaffen. Is t duur? Houdt 't lang en ook niet onbelangrijk : is 't goed, makkelijk, aan te brengen??
Groet
Ben Wigny
Ik heb onlangs pas gehoord over Autoglym en overweeg om t spul aan te schaffen. Is t duur? Houdt 't lang en ook niet onbelangrijk : is 't goed, makkelijk, aan te brengen??
Groet
Ben Wigny
Sinds kort razend enthousiast over mijn S-je
Onze sponsors