zeiden ze bij mijn mcsc jcw ook. maar wel dat hij op pirelli's p-zero non-runflats 100x beter reed dan op de af fabriek runflats. Vond de vervanging van mijn runflats voor de p-zero's de allerbeste mod ooit.Hans schreef:De mini heeft gewoon een stuge wang nodig! Hij rijd gewoon als een dweil met te slappe wangen.. zie idd mijn advontuur met de Toyo'sEn bij de onderstelafstelling van de GP is wel degelijk rekening met de runflats gehouden! Heb het ergens gelezen.. zal het eens opzoeken
Maar wat een gevoelk33z schreef: En dat hij gaat rollen over de wang is slechts een gevoel.
jbcola schreef:Maar wat een gevoelk33z schreef: En dat hij gaat rollen over de wang is slechts een gevoel.![]()
Ik ben sinds kort over geschakeld van de runflats in 205/45-17 vooraan Dunlop SP9000 en achteraan nog de originele Pirelli's (130000km) naar de Pirelli Pzero nero in 205/40-17.
Dat gevoel heb ik nu ook en ik moet zeggen dat ik dat nooit vroeger heb gevoeld op gelijk welke wagen die ik al gehad heb.
Normaal gezien leg ik altijd Dunlop sportmaxx maar ik wou iets anders proberen![]()
Als ik dat hier allemaal een beetje lees ga ik dat gevoel er niet uit krijgen met mijn stabilisator stangen te vervangen?