en je wordt gek van de rolgeluiden.. maar, man o man wat een wegligging en grip!

zijn niet de toyo's hans...Hans schreef:Die heb ik, Toyo R888 semi slick, heb je niks aan voor dagelijks gebruik..
en je wordt gek van de rolgeluiden.. maar, man o man wat een wegligging en grip!
Ik zou naar een "goede" bandenzaak gaan,mderijke schreef:Dus ik de Euromaster gebeld dat ik graag non-runflat Dunlop SP9000 of vergelijkbare wilde hebben, maar in elk geval geen runflat (o.a. ivm de kosten en de rijeigenschappen).
" Nee meneer, uw velgen passen alleen maar runflat's op."
Prijs van de runflat zou zijn 290 euro incl monteren.
Ik wil ze ook laten monteren dus links naar bandenhandelaren die niet monteren, heb ik niet zo veel aan.
Ik heb zelf 2x non-runflatbanden gemonteerd op onze Bullets... Eerst zomerbanden (215/40/17) en onlangs winterbanden (205/50/17) en geloof me, ik ben ECHT een amateurCooperdriver schreef:De "amateurs" kunnen ze waarschijnlijk niet monteren omdat de velgen van een MINI die geschikt zijn voor runflat banden een verhoogde rand aan de binnenkant hebben (de ziel wordt dit genoemd), en daar hebben ze bij Euromaster problemen mee met montage van non-runflat banden.
Onze sponsors