Ik heb echt nog NOOIT een auto gepoetst maar wil het in de lente/zomer ook eens proberen.

Is inderdaad eens tijd...frankie schreef:Wordt wel eens tijd dan!MaVaEe schreef:Ik heb echt nog NOOIT een auto gepoetst maar wil het in de lente/zomer ook eens proberen.
Op dat andere ga ik maar niet in![]()
He maarten ik wil je in het voorjaar wel een beetje helpen hoorMaVaEe schreef:Is inderdaad eens tijd...frankie schreef:Wordt wel eens tijd dan!MaVaEe schreef:Ik heb echt nog NOOIT een auto gepoetst maar wil het in de lente/zomer ook eens proberen.
Op dat andere ga ik maar niet in![]()
Waarschijnlijk komt het ook omdat ik niet zoveel geduld heb. Als ik dan verhalen hoor dat je met goed poetsen zo een hele dag zoet bent heb ik er al wat minder zin in zeg maar!
Heb een hele set gekocht destijds met concorso wax. Hierin zit een lakreiniger en een shampoo enzo. Heel compleet pakket...Kost wat maar dan heb je ook wat. heb de handleiding wel een paar keer moeten doorlezen voordat ik begon met smeren dusStefanCS schreef:Ik werkte voorheen ook alleen met Meguiars. Dacht dat dit 1 van de beste merken was, maar inmiddels weet ik wel beter. Overigens gebruikte ik veel spullen uit de prof lijn.
Welke producten van Swissvax gebruik je Getz?
tour-d schreef:Mmm.... moeilijke afweging.
Auto gepoetst krijgen door iemand die er iets van afweet..................![]()
Van mij uit naar Aalten door Duitsland over de Autobahn..................![]()
Weer terug over de Autobahn.........................................................![]()
En dan thuis de auto weer helemaal smerig.....................................![]()
En wat is in de tussentijd in Aalten te doen ??
Stefan, wat gebruik jij tegenwoordig?StefanCS schreef:Ik werkte voorheen ook alleen met Meguiars. Dacht dat dit 1 van de beste merken was, maar inmiddels weet ik wel beter. Overigens gebruikte ik veel spullen uit de prof lijn.
Welke producten van Swissvax gebruik je Getz?
Onze sponsors