ik een luie dag

Welke spray wax gebruikt je. De NXT? Hoe moet ik dit gebruiken.Nexus schreef:Inderdaad, echt uitgebreide beurt (polish, cleaner, clay, etc.) hoeft helemaal niet vaak. Meguiar's beschermlaag gaat lang mee.
Bijhouden met shampoo inderdaad, ikzelf doe daarna eventjes snel een laagje Spray Wax om de waslaag bij te werken en klaar; glimt weer super. Kan in een uurtje gedaan zijn.
Ja, ik heb zowel de normale (vloeibare) NXT wax als de NXT spraywax.Welke spray wax gebruikt je. De NXT?
Na het wassen en drogen opspuiten op de MINI; stukken van pakweg 30x30 cm per keer (voor dat stuk heb je echt maar een paar kleine spettertjes spraywax nodig). Doe dit vooral HEEL DUN, effect is dan het beste; omdat het uitpoetsen dan het makkelijkste werkt. Doe je dit te dik (en dat is snel gebeurd) wordt uitpoetsen een stuk lastiger. Met een fles Spraywax kun je zo echt jaren doen...Hoe moet ik dit gebruiken. Na het wassen en drogen gewoon op de auto spuiten en afpoetsen? Of op doekje spuiten en op de MINI aanbrengen?
Daar is inderdaad de spraywax voor bedoeld. Het kost wat minder tijd om op te brengen en uit te poetsen. Plus het curen (laten inwerken voordat je uitpoetst) duurt maar een kwartiertje. In wezen is de Spray wax een wat 'lichtere' vorm van de normale wax. Op een onbehandelde auto (zonder eerdere NXT Wax laag) zou ik de spraywax niet toepassen, de bescherming gaat dan maar een week of 2 mee. Het is dus inderdaad om snel en gemakkelijk de waxlaag bij te werken.Gebruik nu de gewone NXT wax, maar af en toe wil ik gewoon snel mijn waslaag bijwerken dus lijkt de spray wax wel handig
Onze sponsors