Kan tuurlijk wel, maar dan ga ik dus op pad met iets van 14.000 euro in mn zak

ach ja...
Ja!Suzanne1 schreef:Heb je de rest dan contact betaald?![]()
Kan tuurlijk wel, maar dan ga ik dus op pad met iets van 14.000 euro in mn zak![]()
ach ja...
Contact is de normale gang van zaken ja. Briefjes van 50 zou ik trouwens mijden, gewoon lekker afhandelen in briefjes van 200 of 500.MaVaEe schreef:Ja!Suzanne1 schreef:Heb je de rest dan contact betaald?![]()
Kan tuurlijk wel, maar dan ga ik dus op pad met iets van 14.000 euro in mn zak![]()
ach ja...
Naar mijn inziens is dat ook wel redelijk. Mocht ik mijn MINI nu gaan verkopen en er komt een belg die hem wilt kopen wil ik ook graag contanten zien in plaats van een overschrijving!
PS:
Mijn bank had het aangevraagd in briefjes van 50! ziet er wel gaaf uit zon pak met geld!
Ok succes en als er nog vragen zijn hoor ik het graag. Wanneer je een auto gekocht hebt en je wilt een exacte BPM opgave hebben kan je hem het beste op de volgende site maken:Suzanne1 schreef:ik denk dat ik het vanavond nog eens opnieuw ga uitrekenen, zit nu op mn werk..
ik ben nog niet bij de mini gaan kijken, ga dit weekend, maar wilde alvast zoveel mogelijk gaan uitzoeken. Ik ga bij twee mini's kijken. Beiden aardig compleet.dus wellicht al vanuit een pakket.
heb een beetje een gemiddelde genomen tussen het chili en pepper pakket als nieuwwaarde 2004. Zodat het altijd mee kan vallen uiteindelijk.
Onze sponsors