"Show your ride". Daar heb ik zowel de lak met Meguiar's behandeld
(net als jij), maar ook de zwarte kunstofdelen rondom de wielen, skirts enz. met Trim Detailer.
Resultaat: diep zwart. Als nieuw!

@Sepp,Sepp schreef:Yep, weer een dag met Meguiar's produkten aan de slag geweest:
-Velgen behandeld met "Hot Rims All Wheel Cleaner"
-Enkele kleine krasjes in de lak eruit gepolijst met "ScratchX"
-Nieuwe waxlaag aangebracht met "NXT Tech Wax"
-Zwarte kunstof randen (wielkasten en sideskirts) "Trim Detailer"
-Ruiten gereinigd met "NXT Glass Cleaner"
-Lederen bekleding met "Gold Class Leather Cleaner and Conditioner"
-Banden in het zwart met "Hot Shine Tyre Dressing"
Zal eens noteren wat je allemaal hebt opgenoemt hebt op forumSepp schreef:@new mini:
Protective sealer polish (Deep Gloss):..........?????
=waarschijnlijk een polijstmiddel voor de lak om hier en daar oneffenheden zoals lichte krassen,
vogelpoep enz eruit te poetsen.
Luxury wax polish (High Gloss):...........?????
=waarschijnlijk de stap daarna. Na het polijsten een waxlaag op de laklaag van de hele auto
aanbrengen voor die showroomshine en langdurige beschermlaag.
Maar...waarom laat je die set die je gekregen hebt niet voor wat het is? (toch gratis gekregen)
en waarom koop je geen Meguiar's? (de beste spullen die er zijn)?
Ik heb in de afgelopen 14 jaar ook heel wat experimenteerd met allerlei produkten en had mijn voorkeuren voor bepaalde produkten inmiddels opgebouwd, totdat ik Meguiar's hebt ontdekt.
Ik heb heel de tas leeg gehad maar niets in Nederlandsemillio schreef:@Newmini...
Setje dat jij hebt, heb ik ook, gekregen bij de Breemannetjes bij aflevering...
Op zich geen verkeerd spul hoor, maar als het goed is zit er een nederlandstalige beschrijving bij hoe je de produkten moet toepassen....
Ik ben gisteren even in de weer geweest met de polish uit het setje, maar glimt weer als een snotterbel in de maneschijn...gevoelsmatig wel een goede wassoort, niet vettig, en zeer makkelijke uitpoets...
Eerst deze set maar eens opmaken, velgenreiniger werkt overigens ook prima!!
Onze sponsors