Ja vraag maar aan MiniPaul en Sleefje.Arjan schreef:
Hoorde ook al mensen roepen dat de velgenreiniger van Kruidvat ook erg goed is om maar even wat te noemen.

Is niet vloeken in de kerk hoorFunkyRAT schreef:ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst meguiars producten gekocht. Ik gebruikte voorheen altijd turtle wax groen en blauw. Ik heb die ultra safe wheel brush, de ultimate drying towel en de nxt gen tech wax gekocht. Al met al rond de 55 euro kwijt voor 3 producten.
Mijn bevindingen:
Die ultimate drying towel droogt net zo goed (misschien zelfs slechter) als mijn 100% leer zeem die ik voorheen gebruikte.
Die nxtgen tech wax is makkelijker uitwrijfbaar dan turtle wax, maar qua glans zo goed als zelfde resultaat.
De ultra safe wheel brush is wel fantastisch, maar dat is omdat ik hiervoor geen andere wheelbrush had, dus kan ik het ook niet vergelijken.
Al met al vind ik de towel en de tech wax best wel geldverspilling, ik probeer die wax echter goed te praten door dat je voor 20 euro meer (dan turltewax) een applicator pad erbij krijgt en het makkelijker uitwrijfbaar is.
Ik begrijp die hype rond meguiars dus niet echt (ben ik nu aan het vloeken in de kerk?)
MINIJCW schreef:Ik merk het morgen wel of ik Remy ben geworden
@CooperS-indiblue:Jammer dat ik niet meer "Deep Gloss" zie dan normaal.....
Onze sponsors