magazine over mini
hallo wie heeft er een abonement op een mooi blad over de minicooper ik ben zelf nog niks tegen gekomen daarom vraag ik het aan mijn mede club genoten
graag hoor ik van jullie
groetjes
andre
Magazine over Mini
- (b)engeltje
- Nieuwsgierig
Bericht
Voor de mini zijn er de bladen Mini World en Mini Magazine uit Engeland. Deze zijn bij verschillende boekhandels in Nederland verkrijgbaar. Dan is er ook nog de Mini Scene uit Duitsland. Ook deze is hier en daar verkrijgbaar. In dit topicvan de Mini Seven Club Nederland (MSCN) staan verschillende verkooppunten in Nederland beschreven, aangezien die nogal dun bezaaid zijn blijkbaar.
Volgens dit topic van de MSCN is er ook een nieuw Frans tijdschrift. De verkrijgbaarheid daarvan in Nederland is nog niet bekend.
Deze tijdschriften zijn voornamelijk gericht op de Classic Mini, maar er zijn ook regelmatig items over de New MINI.
Volgens dit topic van de MSCN is er ook een nieuw Frans tijdschrift. De verkrijgbaarheid daarvan in Nederland is nog niet bekend.
Deze tijdschriften zijn voornamelijk gericht op de Classic Mini, maar er zijn ook regelmatig items over de New MINI.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors