Aero Spoiler
- Murcie
- Enthousiast
Bericht
Aero Spoiler
Weet er iemand waar je een aero spoiler kunt kopen?? zou iemand me een foto van de aero spoiler kunnen laten zien??
TH GR....

- Murcie
- Enthousiast
Bericht
Dank je coen, heb bij autostyle ong de zelfde gevonden niet duur 220... kun je deze plaken?? nog een vraagje ben eingenlijk op zoek naar een heel klein spoilertje je ziet ze regelmatig op een coopertje zitten af fabriek denk ik, lijkt op een klein schansje ong 7 centimeter lang weet jij welke ik bedoel?? neem aan dat ik dan bij de dealer moet zijn thankx m
Murcie coendek
Murcie coendek
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
bij autostyle hebben ze inderdaad de imitaties...
het kleine lipje is een cooper spoiler
de spoiler die echt een lip is en maar op de hoeken vastzit is een cooper S spoiler
de spoiler die helemaal vastzit en een klein lipje heeft is de aero spoiler zoals op de bovenstaande foto's!
coen
het kleine lipje is een cooper spoiler
de spoiler die echt een lip is en maar op de hoeken vastzit is een cooper S spoiler
de spoiler die helemaal vastzit en een klein lipje heeft is de aero spoiler zoals op de bovenstaande foto's!

coen
- Murcie
- Enthousiast
Bericht
Dank je kerel, wat vind jij van een pipercross filtertje?? hoe zit dat met warme lucht vermogensverlies??
Je hebt Btw een super strak mcs ziet er slik uit top!!
kan eigenlijk vrij weinig echt strakke velgen vinden in de steek 4x100 jammer anders moet ik ze passend gaan maken maar dat gaan we niet doen...
vind persoonlijk dat er weinig velgen goed staan op een cooper jij misschien nog tips 18 inch, Gr
Murciecoendek
Je hebt Btw een super strak mcs ziet er slik uit top!!

kan eigenlijk vrij weinig echt strakke velgen vinden in de steek 4x100 jammer anders moet ik ze passend gaan maken maar dat gaan we niet doen...
vind persoonlijk dat er weinig velgen goed staan op een cooper jij misschien nog tips 18 inch, Gr
Murciecoendek
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Thanks!
Ik vind vooral het geluid van piperX filter goed... vermogens verlies etc heb ik niet gemerkt... nooit
Ik zeg zoek zoveel mogelllijk foto's van mini's met 18" velgen. Kijk ook eens op het amerikaanse forum!! ZOEKEN en kijken wat het mooist zal staan op jouw mini...
Keep up the good work
Coen
Ik vind vooral het geluid van piperX filter goed... vermogens verlies etc heb ik niet gemerkt... nooit

Ik zeg zoek zoveel mogelllijk foto's van mini's met 18" velgen. Kijk ook eens op het amerikaanse forum!! ZOEKEN en kijken wat het mooist zal staan op jouw mini...
Keep up the good work

Coen
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors