Hi,
Nu heb ik sinds 3 weken mijn MCS. Afgelopen weekend naar Dusseldorf geweest...en wat een lekkere auto is dit...mijn 205GTI gevoel van 15 jaar gelden kwam terug...maar dan nog beter....
Maar...rond de 180 km zijn mijn runflats niet zo fijn...worden wel erg stug met de stijve wangen.... lag niet aan uitlijnen etc.
Ook nog even bij de mini dealer geweest....wat een keuze aan occasions hadden ze daar...4 etages BMW's en Mini's....
Nog een leuk Mini Magazine meegenomen. ook in Duitsland vinden ze mini top en ook daar veel bekijks!
En....wat rijd die Clio 2.0 Sport F1 ook vreselijk hard zeg....wat een versnelling heeft die auto....kwam Nederlanders met een Clio 2.0 sport en een Seat Ibiza Cupra tegen... maar een merendeel nederlanders die Nur Links blijven rijden met hun VW, Opel en Skoda...vreselijk...ze zien je aankomen met de xenon aan en dan nog links blijven met 140 km....tsja je kan anticperen of niet.
Kan iemand mij advies hierover geven....welke band is comfortabeler?
Advies banden voor Coopers met 16"....
- hansie
- Mod virus alert!
Bericht
Rij zelf nu met 205-50 op 16" Dunlops en bevallen erg goed, heb wel winterbanden dus weet niet hoe ze bevallen met koud/nat.(huidig weer)
Vorige week in een Subaru WRX gereden (nieuwste "2008" model) van een vriend van me...wat een acceleratie en een tractie heeft zo'n ding zeg! Geen MINI die hem bijhoudt....en met 38k euro niet eens zo heel duur.(vergeleken met een top-MINI)
Maar mooi is anders........
Vorige week in een Subaru WRX gereden (nieuwste "2008" model) van een vriend van me...wat een acceleratie en een tractie heeft zo'n ding zeg! Geen MINI die hem bijhoudt....en met 38k euro niet eens zo heel duur.(vergeleken met een top-MINI)
Maar mooi is anders........

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors