ik heb zelf de works stoelen gemonteerd, maar ik wil dus me airbag lampje uit hebben,
de 1 zegt kost 50 euro, eerste keer bij dealer zeiden ze 500euro tweede weer 250,- ex,
nu zegt die gene waar mijn stoelen vandaan komen kost niks,
heeft iemand hier ervaring mee?
groeten jeremy
Works stoelen vraag
- jeremyV
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kost iets van 100 euro meen ik me te herrinneren.
Aan laten staan is niet zo verstandig want volgens de dealer werkt geen van de airbags als er een storing wordt gedetecteerd in de airbags.
Je moet een aanvraag indienen en dan gaat er papierwerk richting München waar je handtekening onder moet.
Als de goedkeuring uit Munchen terug is mag de dealer de airbag in de computer uitschakelen en de 'storing' wissen.
Aan laten staan is niet zo verstandig want volgens de dealer werkt geen van de airbags als er een storing wordt gedetecteerd in de airbags.
Je moet een aanvraag indienen en dan gaat er papierwerk richting München waar je handtekening onder moet.
Als de goedkeuring uit Munchen terug is mag de dealer de airbag in de computer uitschakelen en de 'storing' wissen.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Holy crap!!
ik heb pas gelezen op het NAM dat de airbags wel blijven werken.. ookal is er een storing.... Wie test even....
Cheers
coen
Berthil schreef:Kost iets van 100 euro meen ik me te herrinneren.
Holy crap!!
ik heb pas gelezen op het NAM dat de airbags wel blijven werken.. ookal is er een storing.... Wie test even....

Cheers
coen
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik rij ook al een paar maanden met dat lampje aan, is mij door verschillende bmw-mensen verteld dat de airbag gewoon werkt. Er staat nog een bmw bij mij thuis daar staatie al 3 jaar aan en is een bekend probleem bij bmw, gebeurt wanneer het contact van passagiersstoel onderbroken is geweest, maar niet erg volgens hun.
bij mij blijft het gordel lampje ook aan staan terwijl die wel merkt wanneer je gordel om is en wanneer niet
bij mij blijft het gordel lampje ook aan staan terwijl die wel merkt wanneer je gordel om is en wanneer niet
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors