Antenne montage

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
CTMINI
4 op een rij!
4 op een rij!

Antenne montage

25 dec 2007, 10:21

Kwam met het wassen van de auto erachter dat de dak antenne niet heel erg vast zit.
Nu wilde ik deze wat vaster zetten dus ik de hemel een heel stuk gedemonteerd zodat ik met een sleutel bij de antenne kon komen. Blijkt er een of ander elektrisch kasje net voor de bevestigings moer te zitten van de antenne. :mad:
Krijg dat kasje ook niet aan de kant zit behoorlijk vast, omdat ik de hemel alleen voor de achterste helft heb gedemonteerd kan ik ook niet goed zien hoe het kasje vast zit. :evil: Heeft iemand voor mij DE tip hoe ik dit kastje wat voor de bevestigings moer van de antenne zit uit de weg krijg of moet ik echt de gehele hemel bekleding demonteren om de weg goed vrij te kunnen maken naar de bevestiging van de antenne ?

bvd
Afbeelding
CTMINI
4 op een rij!
4 op een rij!

26 dec 2007, 12:06

Niemand ??? :?
Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

26 dec 2007, 16:44

Hmm...heb zelf mijn antenne vervangen voor een shark-vin maar ik kon er met een hoge dopsleutel net erbij.
Alleen de draadjes voor het ontvangst zat een beetje in de weg. Op mijn cooper zat er geen kastje of iets dergelijks. En de hemel bekleding ook gewoon achter los gehaald en ook de zijpanelen bij de achterleuning (voorzichtig los trekken) om iets meer ruimte te creëren. Had wel last van het glasvezel op mijn handen dus gebruik handschoenen!

Greetz, Ossie

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”