Wij doen de auto´s altijd met de hogedruk spuit...geen probleem!
Mocht je er niet uitkomen met de dealer: er bestaat ook zoiets als een velgendokter!! http://www.develgendokter.nl/
Lak van de velgen
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik krijg net van een vriend ook een leuk en goed adres: http://www.wheeltrim.nl Het is gevestigd op het industrie terrein in Nijkerk.
ik heb ze net een mailtje gestuurd wat het zou kosten om mijn velgen te repareren en opnieuw te spuiten.
Nu voor jullie nog een leuke vraag, hoe krijg ik de velgen goed en wel van mijn auto af? Waar kan ik dat het beste laten doen? Banden moeten er ook vanaf. En dan moet ik die auto ook nog daar kunnen laten staan natuurlijk... zal me dr wel weer een hele operatie zijn...
iDD
ik heb ze net een mailtje gestuurd wat het zou kosten om mijn velgen te repareren en opnieuw te spuiten.
Nu voor jullie nog een leuke vraag, hoe krijg ik de velgen goed en wel van mijn auto af? Waar kan ik dat het beste laten doen? Banden moeten er ook vanaf. En dan moet ik die auto ook nog daar kunnen laten staan natuurlijk... zal me dr wel weer een hele operatie zijn...
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd, moet mijn velgen ook laten doen.
Dit wil ik dan in het voorjaar laten doen, nu met dit weer is resultaat toch niet goed te zien.
Dit wil ik dan in het voorjaar laten doen, nu met dit weer is resultaat toch niet goed te zien.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat je auto nu niet gewoon op winterbanden en velgen. Zal wel niet
.
Ik neem namelijk aan dat je de wielen gewoon kan brengen en vervolgens kunnen zij de banden er wel af halen neem ik aan.
Anders wordt het daarheen rijden afspraak maken van te voren en misschien hebben ze een setje staal waar je ff op kan rijden.
Moeilijk moeilijk. extra setje velgen en winterbanden biedt uitkomst

Ik neem namelijk aan dat je de wielen gewoon kan brengen en vervolgens kunnen zij de banden er wel af halen neem ik aan.
Anders wordt het daarheen rijden afspraak maken van te voren en misschien hebben ze een setje staal waar je ff op kan rijden.
Moeilijk moeilijk. extra setje velgen en winterbanden biedt uitkomst

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb net een mailtje terug gehad van wheeltrim.
iDD
Vind ik nog best prijzig en het duur dus een week! Ik heb mijn winterbanden gewoon over mijn witte velgen heen zitten en heb geen andere velgen. Van het voorjaar dus toch maar eens kijken naar 18" velgen.Geachte Heer den Hengst,
Velgen ontlakken, stralen, randen bijwerken, velgen geheel rondom 2x poeder coaten (1x wit + 1x blank voor de glans).
Prijs EUR 92,00/stuk incl. btw.
Wij gaan er daarbij vanuit dat uw velgen technisch recht zijn.
Svp. zonder banden aanleveren zodat wij direkt in uw bijzijn kunnen controleren op deuken en slagen.
Levertijd: begin van de week bij ons binne, de weekerna einde maandag gereed.
mvg
HB van Eeken
Wheeltrim BV
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben ik blij dat we hier nog een setje stalen hebben liggen met wieldoppen.
Ik vind het trouwens erg duur.
Ik vind het trouwens erg duur.
- flyguy
- Enthousiast
Bericht
Volgens mij zijn er al best een aantal topics over velgenreparatie.
Ik heb iig al eerder het adres www.velgenreparatie.nl gegeven. Kan me niet exact herinneren wat ik per velg kwijt was maar een stuk minder dan dit, ik geloof minder dan 50 euro per velg. Dat is inclusief het verwijderen en monteren van de band (dat hoef je dus niet zelf te regelen). Ook hier zul je wel een paar dagen op je velgen moeten wachten.
Ik heb iig al eerder het adres www.velgenreparatie.nl gegeven. Kan me niet exact herinneren wat ik per velg kwijt was maar een stuk minder dan dit, ik geloof minder dan 50 euro per velg. Dat is inclusief het verwijderen en monteren van de band (dat hoef je dus niet zelf te regelen). Ook hier zul je wel een paar dagen op je velgen moeten wachten.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als iemand een leuk adresje rondom amsterdam weet. Grouprepair
. Ik heb 2 S-spokes silver die moeten.
Misschien dat we een newmini deal af kunnen sluiten.
Nu nog een adresje omgeving amsterdam. Want ik wil eigenlijk niet te ver rijden. Er moeten genoeg velgenjongens bestaan.
Gr,
PP

Misschien dat we een newmini deal af kunnen sluiten.
Nu nog een adresje omgeving amsterdam. Want ik wil eigenlijk niet te ver rijden. Er moeten genoeg velgenjongens bestaan.
Gr,
PP
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors