Verschil R50 en R53
- Cooper CVT
- Leerling Mini lid
Bericht
Verschil R50 en R53
Ik heb op de site van Timmermans in Duitsland een aanbieding voor een JCW soundkit gezien. Er staat alleen dat het voor een R50 is. Zelf heb ik een Cooper CVT van augustus 2003. Enig idee of dit ook op mijn auto past?
- Kinkonk
- Nieuw Lid
Bericht
Hey MC fan's,
Ik heb mij net een paar seconden geleden aangemeld.
Vandaag mijn Cooper S opgehaald in Oberhausen/Muelheim.
Maarre wat ik nou niet begrijp: In de originele papieren staat dat mijn Cooper S een R50 is.
Wie heeft er nou gelijk?
Maarre wat ik nou niet begrijp: In de originele papieren staat dat mijn Cooper S een R50 is.
Wie heeft er nou gelijk?
Ivo schreef:Jep, jouw Cooper is namelijk een R50. De R50 is de MINI One (D) en Cooper van 2001-2006, de R53 is de Cooper S van 2002-2006. De soundkit van JCW kan niet op een Cooper S (R53 dus).
Per 02 januari de trotse eigenaar van een Cooper S!!
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
R50 is de One en Cooper
R53 is de Cooper S
Dat staat vast.
Maar dan jouw papieren, kan drie dingen betekenen:
1 er is een foutje gemaakt er had R53 op moeten staan
2 er is bewust R50 op de papieren gezet om hem zo goedkoper in te kunnen voeren, maar je auto is echt een R53 cooper S
3 De papieren kloppen, maar jouw auto is geen originele Cooper S maar een omgebouwde Cooper of One R50
Kies maar welke het is
HmmKinkonk schreef:Hey MC fan's,
Wie heeft er nou gelijk?
Ivo schreef:Jep, jouw Cooper is namelijk een R50. De R50 is de MINI One (D) en Cooper van 2001-2006, de R53 is de Cooper S van 2002-2006. De soundkit van JCW kan niet op een Cooper S (R53 dus).
R50 is de One en Cooper
R53 is de Cooper S
Dat staat vast.
Maar dan jouw papieren, kan drie dingen betekenen:
1 er is een foutje gemaakt er had R53 op moeten staan
2 er is bewust R50 op de papieren gezet om hem zo goedkoper in te kunnen voeren, maar je auto is echt een R53 cooper S
3 De papieren kloppen, maar jouw auto is geen originele Cooper S maar een omgebouwde Cooper of One R50
Kies maar welke het is

- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Woutie
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb dat ook hoor!
Heb zaterdag mijn MINI opgehaald en in de papieren van Digitec staat dat het een R50 is, maar alles wijst op een R53 (ik noem even wat punten op waarvan ik weet dat ze anders zijn in een "Normale" cooper) 6 -bak, korte koppeling die heel snel pakt
, Heel veel vermogen. Ze zullen toch niet een Cooper hebben genomen en daar alles van een cooper s in hebben gezet ?!
Ik ga voor optie 2, dat het gewoon scheelt in de kosten !
Heb zaterdag mijn MINI opgehaald en in de papieren van Digitec staat dat het een R50 is, maar alles wijst op een R53 (ik noem even wat punten op waarvan ik weet dat ze anders zijn in een "Normale" cooper) 6 -bak, korte koppeling die heel snel pakt

Ik ga voor optie 2, dat het gewoon scheelt in de kosten !

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors