Onze Mini heeft helaas twee mankementen die wij tegen zijn gekomen, misschien hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen:
Bij het openen van de deuren gaat de binnenlamp niet aan. Het lampje zelf is niet kapot wat via de schakelaar naast het lampje werkt het wel....
Verder spookt het in onze auto: soms werkt de afstandbediening niet maar wanneer je 'm dan met de sleutel opent blijven de sloten open en dicht gaan (tenminste zo'n geluid maken ze). Het is nu ook al voor gekomen dat de auto vanzelf opengaat. Dus je komt terug en hij staat open terwijl je zeker weet dat je 'm hebt afgesloten...
Iemand met raad, advies in welke richting ik het moed zoeken of voorbreid mee naar de garage kan gaan?
Groet
Oscar
Binnenlamp + afstandbediening sleutel
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het weer eens spookt met de sloten moet je eens kijken of de achterklep wel open/dicht wil.
Er komt soms water in de schakelaar tussen de nummerbordverlichting en dan gaat het hele open/dicht mechanisme een eigen leven lijden. Komt dan ook het vaakst voor bij lekker nat weer zoals de afgelopen dagen.
Er komt soms water in de schakelaar tussen de nummerbordverlichting en dan gaat het hele open/dicht mechanisme een eigen leven lijden. Komt dan ook het vaakst voor bij lekker nat weer zoals de afgelopen dagen.
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Nummer 1 is gelukt. Mooi zeg die verlichting bij de voeten! Die hadden we dus nog niet gezien. Nogmaals bedankt voor de tip, zijn we heel blij mee!
Van het weekend maar even kijken naar die schakelaar. Mocht dat niet goed te demonteren zijn dan zal ik 'm eerst een WD40 behandeling geven en daarna met vaseline inspuiten. Goed toch?
Van het weekend maar even kijken naar die schakelaar. Mocht dat niet goed te demonteren zijn dan zal ik 'm eerst een WD40 behandeling geven en daarna met vaseline inspuiten. Goed toch?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors