1) Bestaan er voor de JCW uitlaat andere eindstukken dan de JCW eindstukken?
2) De eindstukken (ook de originele) worden vast gezet met 1 inbusboutje. Dan is het toch vrij eenvoudig dat anderen deze eindstukken kunnen stelen? Of vergis is mij daarin?
Dank alvast voor de antwoorden,
Gerrit
2 vragen over de R53 (Cooper S) JCW uitlaat.
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Locatie: Puurs (B)
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Op zich is alles van een MINI zo van je auto te stelen. Het zijn allemaal boutjes en clips wat zo los te schroeven of te trekken is.
Mij is het gelukkig nog niet overkomen, maar het gebeurt wel. Vandaar ook dat slotbouten zijn uitgevonden voor bv de wielen. De rest is een gokje!
iDD...... ik zou de hele buitenkant van een MINI kunnen wegjatten in een nacht
Mij is het gelukkig nog niet overkomen, maar het gebeurt wel. Vandaar ook dat slotbouten zijn uitgevonden voor bv de wielen. De rest is een gokje!
iDD...... ik zou de hele buitenkant van een MINI kunnen wegjatten in een nacht
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Locatie: Puurs (B)
Bericht
Heb net een origineel Cooper-S eindstuk gepast op de JCW uitlaat. Het lukt maar het eindstuk staat onder een kleine hoek naar boven gericht.
Gerrit
??? Beide JCW eindstukken staan hier los voor mijn neus op mijn bureau. Vast gelast aan de uitlaat zijn ze dus zeker niet.Bij de JCW uitlaat zitten de eindstukken vastgelast
En er is maar één uitvoering verkrijgbaar.
Heb net een origineel Cooper-S eindstuk gepast op de JCW uitlaat. Het lukt maar het eindstuk staat onder een kleine hoek naar boven gericht.
Gerrit
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors