Coulance actie voor panoramadakjes

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
eer-os
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Coulance actie voor panoramadakjes

16 apr 2008, 00:22

Heb eens even vluchtig over het forum heen gekeken, maar de problemen met panoramadakjes zijn niet van de lucht.
Ik wil eigenlijk el importeur hiermee maar eens gaan confronteren. Werkt natuurlijk het beste wanneer ik met een enorme stapel kom van mensen met rekeningen mbt hun panorama dak. Dus van complete vervanging tot klooi werk met software updates enzo.

Lijkt jullie dat wat? Ga ik het regelen, zorgen jullie voor de input? Doe maar een pm, leggen we even mailcontact. Kan ik de pdf rekeningen scoren en vervolgens hiermee naar Rijswijk.

Ik dacht dat dit soort initiatieven misschien wel gewaardeerd worden.

ik heur ut wel

o, wanneer een dergelijke actie al is geweest ben ik natuurlijk helemaal niet geinteresseerd :p
Woonde ik maar in de alpen......
Kiwi_Kevin
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 apr 2008, 10:57

Geldt dit dan ook voor de R56?
eer-os
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 apr 2008, 12:10

wat mij betreft voor alle new mini's. Ik begrijp uit de berichten dat er voor alle R-.. modellen er veel gezeur is met het dakje.

Ik bedoel, hoe erg hard je ook rijdt, hoeveel remblokjes je ook verslijt, aan een dak valt bedieingstechnisch weinig verkeerd te doen. Ik schat dus in dat we een goede kans maken, immers men mag ervan uitgaan dat een dakje langer dan 5 jaar probleemloos mee kan gaan.

Maar ik moet natuurlijk wel voldoende respons hebben, anders heeft het denk ik geen zin.
Woonde ik maar in de alpen......

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”