ik heb veel last van uitvallende klokken/meters, knipperende lampjes etc. en de garage heeft enkele maanden geleden mijn hydroaggregaat vervangen. Probleem was even verholpen. Nu heb ik weer dezelfde storingen en zag toevallig dat er precies boven dit aggregaat een open luchtrooster zit (links onder de motorkap). Regen en water valt dus rechtstreeks op dit aggregaat waar diverse bedrading in/uit loopt. Weet iemand of dit de oorzaak kan zijn en uberhaupt of dit normaal is?
grtzzz
DM
Storing aan ABS (Hydro Aggregaat)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal niet door het rooster komen want iedereen heeft het zo en het is de eerste keer dat ik over zoiets lees.
Het lijkt me wel een elektrisch probleem en zoals ik al eerder schreef moet je eens controleren of het rechtsvoor onder vloerbekleding droog is (niet alleen het matje optillen).
Andere oorzaak kan een doorgeschuurde draad die sluiting maakt. Als dat één van de Bussen in de MINI beïnvloed krijg je dit soort problemen. Hier meer over de Bussen.
Het lijkt me wel een elektrisch probleem en zoals ik al eerder schreef moet je eens controleren of het rechtsvoor onder vloerbekleding droog is (niet alleen het matje optillen).
Andere oorzaak kan een doorgeschuurde draad die sluiting maakt. Als dat één van de Bussen in de MINI beïnvloed krijg je dit soort problemen. Hier meer over de Bussen.
- Bsim67
- Be Mini
Bericht
Wij hebben hetzelfde probleem gehad. Als je de ABS stekkers eruithaalt (die aan de regelunit rechtsonder vanuit de auto gezien) zijn ze hoogstwaarschijnlijk inwendig wat geoxideerd. Even schoonmaken, vaseline erop en als het goed is ben je je probleem kwijt.
Mario
Mario
Compressed air is GREAT!!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors