Hallo,
Heeft er er iemand ervaring met zo'n soort gordels?
Wat is het comfortabelste, 3 of 5 punts?
Hoe zit het met de bevestiging heirvan?
Zouden jullie hiervoor kiezen icm sportstoelen?
Pieter
Ervaring 3 en 5 puntsgordels
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Absoluut doen! ziet er vet uit.
Duurt wel ff voordat je er in of uit bent...
ik zou het alleen doen als je regelmatig het circuit op gaat.
iDD..... ziet er wel vet uit!
Duurt wel ff voordat je er in of uit bent...
ik zou het alleen doen als je regelmatig het circuit op gaat.
iDD..... ziet er wel vet uit!
- ndenotter
- Mod virus alert!
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Drie is't snelst maar vijf zit wel zekerder. Persoonlijk ga ik voor effiëntie: dergelijke gordels alleen in combinatie met goede stoelen om de baan op te gaan....ik zou voor vijf gaan. Je zit echt tien keer strakker in je stoel gedrukt en vond (in mijn MCS heb ik't niet en denk ik er ook nog niet aan) dat altijd wel erg vertrouwd zegmaar.
Als je 't doet ga dan wel voor echte race gordels met snelsluiting en niet die tuning dingen met een standaard gordel sluiting in het midden. Alleen dan wel eerst goed de instructies checken en aansluiten. De rode Mr2 die tijdens een vrijrijden dag tijdje terug voor een flinke klapper zorgde scheen zijn gordels onder een hele verkeerde hoek gemonteerd te hebben waardoor zijn ruggenwervel zwaar in elkaar is gedrukt.
Als je 't doet ga dan wel voor echte race gordels met snelsluiting en niet die tuning dingen met een standaard gordel sluiting in het midden. Alleen dan wel eerst goed de instructies checken en aansluiten. De rode Mr2 die tijdens een vrijrijden dag tijdje terug voor een flinke klapper zorgde scheen zijn gordels onder een hele verkeerde hoek gemonteerd te hebben waardoor zijn ruggenwervel zwaar in elkaar is gedrukt.
- Black Berliner
- 4 op een rij!
- Locatie: Bilthoven
Bericht
Voor mij is het echt een no-brainer: ik zou in een normale auto echt noooit dergelijke gordels nemen. Na een paar dagen ben je het volgens mij al helemaal zat (ook al ziet het er inderdaad wel gaaf uit).
Is er trouwens geen mogelijkheid om de normale gordels ook te houden?
Haha ja ik had de deur eens te ver open staan en toen kon ik er niet meer bij...Berthil schreef:Als je wat wilt hebben aan de gordels moeten ze wel zo strak dat je niet meer bij het dashboardkastje kan komen.
Voor mij is het echt een no-brainer: ik zou in een normale auto echt noooit dergelijke gordels nemen. Na een paar dagen ben je het volgens mij al helemaal zat (ook al ziet het er inderdaad wel gaaf uit).
Is er trouwens geen mogelijkheid om de normale gordels ook te houden?
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors