Ik wil dus facelift achterlichten monteren op mijn pre-facelift mini...
Ik had gevraagd aan mijn dealer om de fiches van de achterlichten aan te passen zodat ik mijn nieuwe facelift achterlichten kan aansluiten. Nu bij de dealer kan je die optie ook bestellen om op je pre-facelift nieuwe achterlichten te steken, maar daar hoort ook een module bij. En die module kost zo eventjes 400 euro'tjes, en daar heb ik geen zin in.
Nu is mijn vraag, kan ik die achterlichten aansluiten zonder die module? Volgens mij moet het mogelijk zijn, maar dan moet ik mijn wit achteruitrijlicht laten zitten en moet ik iets vinden voor mijn mistlichten. Misschien rode lampjes steken in de units ipv de witte die er nu inzitten voor het achteruitrijlicht.
Facelift achterlichten op pre-facelift
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ff ter verduidelijking voor diegene die het niet zouden weten ...
Pre-facelift achterlichten:

Facelift achterlichten:

Het grootste verschil zit em dus in het achteruitrijlicht dat bij het oude model in de bumper zit, terwijl dit bij de nieuwere in de achterlichen zelf zit.
Heeft iemand een idee of ik dus op mijn mini gewoon facelift achterlichten zonder problemen kan aansluiten. Met problemen bedoel ik dus dat de boel niet gaat flippen zonder de module van bmw, en dat ik alles werkend kan krijgen.
Pre-facelift achterlichten:

Facelift achterlichten:

Het grootste verschil zit em dus in het achteruitrijlicht dat bij het oude model in de bumper zit, terwijl dit bij de nieuwere in de achterlichen zelf zit.
Heeft iemand een idee of ik dus op mijn mini gewoon facelift achterlichten zonder problemen kan aansluiten. Met problemen bedoel ik dus dat de boel niet gaat flippen zonder de module van bmw, en dat ik alles werkend kan krijgen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Draadjes omleggen en ook het kleine mistachterlicht mee bestellen.
Ergens moet er wel een handleiding rondzwerven.
Of kijk eens www.newministuff.com, er staat mij iets van bij dat je daar iets kan kopen of facelift achterlichten met bedrading voor pre-facelift.
Ergens moet er wel een handleiding rondzwerven.
Of kijk eens www.newministuff.com, er staat mij iets van bij dat je daar iets kan kopen of facelift achterlichten met bedrading voor pre-facelift.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie uitlaat! Ik zie die regelmatig bij ons op de oprit en als Henkie mij van station haalt of brengt is het geluid:
@Fred: heb jij dat dingetje nog steeds...

@Fred: heb jij dat dingetje nog steeds...

- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors