In mijn pas gekochte Mini Cooper zit geen rokerspakket.
Hoe kan ik de 12 volts aansluiting (waar nu een dopje in zit) laten werken?
Dankjewel
Geen 12v aansluiting sigarettenaansteker
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook welkom.
De aansteker kopen bij de dealer en twee draden naar de accu trekken mét een zekering op de plus. De dealer heeft ook zo'n losse zekering. Of de dealer vragen waar je stroom kun aftappen of het door hem netjes laten inbouwen naar de zekeringskast.
Alsjeblieft.
De aansteker kopen bij de dealer en twee draden naar de accu trekken mét een zekering op de plus. De dealer heeft ook zo'n losse zekering. Of de dealer vragen waar je stroom kun aftappen of het door hem netjes laten inbouwen naar de zekeringskast.
Alsjeblieft.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
hij bedoelde de aansteker zelf (spiraal die gloeiend warm word door de 12V die erdoor gaat bij het indrukken.) denk ikWoK schreef:verhitbaar??
is gewoon 12v waar die door "opwarmt"
niet een ingebouwd gasbrander ozzo....
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Dan duw je er toch een sigarettenaansteker in en kijk je of hij warm wordt?
Meestat als het 12V "huis" in de achterbak is gemonteerd, zal hij ook aangesloten zijn. Op sommige Mini's zonder reservewiel is de 12v in de achterbak om je luchtcompressor van stroom te voorzien die je gebruikt om je band weer op te pompen.
Meestat als het 12V "huis" in de achterbak is gemonteerd, zal hij ook aangesloten zijn. Op sommige Mini's zonder reservewiel is de 12v in de achterbak om je luchtcompressor van stroom te voorzien die je gebruikt om je band weer op te pompen.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
verwacht maar ni dat dat veel voorkomt
dan heb ik toch goed gedachtspyk schreef:jah beetje onhandig uitgelegd van mijmaar ik bedoelde wat shadowbreaker zei

- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
die wordt normaal niet geleverd voor je kofferbak... 
Is ook wa onhandig te bereiken als je een sigaretje op wil steken.
Maar om nu echt alle confusie te vermijden..
Je wilt weten of er 12 volt op staat (spanning)?
Even meten met een voltmeter of er een aansteker induwen en kijken of deze opgloeid (Ik bedoekl dan een auto spiraal aansteker en geen gas wegwerp aansteker
)
Ar.

Is ook wa onhandig te bereiken als je een sigaretje op wil steken.
Maar om nu echt alle confusie te vermijden..
Je wilt weten of er 12 volt op staat (spanning)?
Even meten met een voltmeter of er een aansteker induwen en kijken of deze opgloeid (Ik bedoekl dan een auto spiraal aansteker en geen gas wegwerp aansteker

Ar.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors