Ik heb een mini van 2004 en nu gaat mijn dak van mijn mini cooper cabrio aan een kant niet meer open....
Heeft iemand dit eerder gehad en zo ja: wat te doen en wat kan het zijn?
Kapot dak van Cabrio
- Piek
- Nieuw Lid
Bericht
Hallo allemaal,
Zoals jullie merken heb ik totaal geen ervaring met communiceren via de new mini club: ik ben dus Yolanda Piek en heb sinds 1,5 jaar een mini cooper cabrio. Super leuk ding alleen heb ik best al wat probleempjes gehad waaronder mijn dak die het nu dus niet meer doet en dat ik gewoon K.
Zoals jullie merken heb ik totaal geen ervaring met communiceren via de new mini club: ik ben dus Yolanda Piek en heb sinds 1,5 jaar een mini cooper cabrio. Super leuk ding alleen heb ik best al wat probleempjes gehad waaronder mijn dak die het nu dus niet meer doet en dat ik gewoon K.
Y. Piek
Herten
Herten
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Yolanda, wat de mannen hierboven bedoelen is dat het hier gangbaar is om je even voor te stellen in het "Who are you" topic en vanaf dat moment gaat er een Mini wereld voor je open !!!!!!Piek schreef:Hallo allemaal,
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Je portemonnee ook!Che schreef:Yolanda, wat de mannen hierboven bedoelen is dat het hier gangbaar is om je even voor te stellen in het "Who are you" topic en vanaf dat moment gaat er een Mini wereld voor je open !!!!!!Piek schreef:Hallo allemaal,

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
beste Yolanda eigenlijk denk ik dat alleen de dealer iets voor je kan betekenen, want het lijkt mij dat je bedoeld dat het linker- of rechterscharnier niet meer werkt (of de pomp die erbij hoort).
Dit kan ook het gevolg van draadbreuk zijn.
Maar als je bedoelt dat het schuifdak wel openkan en het hele dak niet, dan ligt dat aan de hoedenplank die niet goed op z'n plek ligt (en als je die teruglegd dan heb je dus een reparatie van €0,00). Maar ik vrees het eerste.
edit: typo
Dit kan ook het gevolg van draadbreuk zijn.
Maar als je bedoelt dat het schuifdak wel openkan en het hele dak niet, dan ligt dat aan de hoedenplank die niet goed op z'n plek ligt (en als je die teruglegd dan heb je dus een reparatie van €0,00). Maar ik vrees het eerste.
edit: typo
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals Marcel terecht opmerkt.............. De hoedenplank moet de schakelaar echt indrukken anders zoek je je een ongeluk waarom die hoed er nou niet af wil
Ooit bij Breeman een cabrio zien staan waar de kap niet meer van DICHT wilde........ Dan heb je dus echt een probleem.
Al die bladeren................................ en later in het seizoen, die sneeuw in je MINI. Moet je eerder op staan om de sneeuw van je mattenset te schuiven.
Nee alle gekheid, Dealertje gaan, Uit laten lezen. Waarschijnlijk een sensortje of een draadje op.

Ooit bij Breeman een cabrio zien staan waar de kap niet meer van DICHT wilde........ Dan heb je dus echt een probleem.
Al die bladeren................................ en later in het seizoen, die sneeuw in je MINI. Moet je eerder op staan om de sneeuw van je mattenset te schuiven.
Nee alle gekheid, Dealertje gaan, Uit laten lezen. Waarschijnlijk een sensortje of een draadje op.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors