-> Bij de achterbank heb je links en rechts 2 bakjes. Beide bakjes zitten 2 diepe krassen erop door mijn gordel. Deed gisteren de bank omlaag en mijn gordel ging per ongeluk mee

Alvast bedankt!
Ik heb de 3 deurs. Dus de gewone. En alleen de bakjes zijn beschadigd niet de hele zijpaneel. En neej ik heb geen harman en kardon. Weet jij toevallig een site of weet jij toevallig de bestelnr's?Robert schreef:In je deurpaneel achterin???? Heb je een 4/5 deurs modelletje gekocht?
Is je zijpaneel beschadigd, of alleen het bakje? Het bakje is namelijk een los onderdeel. Als het zijpaneel bekrast is, heb je een "Herman Karton"-geluidssysteem? Want hiervoor zijn andere bestelnummers...
Kleur; zwart neem ik aan of heb je Cordoba-beige, rode of zelf groene??
Je kan ook eens kijken bij www.akto.nl, (onder de link "Leer") die heeft ook allerlei panelen te koop. (maar voornamelijk volledig interieur, dus onnodig duurder voor jouw.)
Er is buiten de coupé en de cabriolet ook geen andere!red_devil schreef:Ik heb de 3 deurs. Dus de gewone.
Heel erg bedankt. Dit had ik nou net nodig. Kan ik het zelf plaatsen? Volgens mij moet dan die hele zijpaneel eraf??? Weet iemand hoe dat moet, volgens mij heeft iemand hier wel ervaring mee met het inbouwen van nieuwe boxen dan moet dat ook. Misschien dat ik het dan combineer. NIeuwe boxen en een nieuw bakjeRobert schreef:MINI met bouwjaar/maand van na 2004/07:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=50
of
MINI met bouwjaar/maand tussen 2002/09 en 2004/07:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=50
Daar staat volgens mij bijna alle info (oa. bestelnummers, op het plaatje onderdeel 2 Storing Partition), let even goed op je bouwjaar en -maand. Vanaf 07/2004 is er een wijziging geweest in de interieurdelen. Ik zie in je profiel dat jouw MINI zo rond die tijd op de weg is gezet, dus even opletten of je het "oude" type of het nieuwe type moet hebben. Prijs kan de dealer je zo vertellen aan de hand van de bestelnummers. (Schatting zo'n 15 euro per opbergbakje, wel zelf plaatsen dan uiteraard)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”