Gezien op een PW cabrio One tijdens de Swettehage rit vorige zondag: Een knop boven bij de raam en kapbedienings unit. Een mooie ronde knop waarmee de airbag uitgeschakeld kon worden. Nooit had ik deze gezien op een MINI.
De optie airbag uitschakelen stond volgens mij altijd voor een schamele €43,- in de optielijst van MINI.
Iemand deze eerder gezien?
Schakelaar: Airbag bijrijder Aan/Uit
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is dat niet alleen het lampje dat gaat branden als je de airbag hebt uitgeschakeld?
Volgens mij moet je namelijk altijd de sleutel gebruiken om een airbag uit te schakelen. Je moet het heel bewust doen het uitschakelen. Heeft met de aansprakelijkheid van de fabrikant te maken als je een aanrijding hebt en de airbag gaat niet uit.
Volgens mij moet je namelijk altijd de sleutel gebruiken om een airbag uit te schakelen. Je moet het heel bewust doen het uitschakelen. Heeft met de aansprakelijkheid van de fabrikant te maken als je een aanrijding hebt en de airbag gaat niet uit.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar die nieuwe leen Cooper had dat ook. Bij binnenspiegel zit het lampje en je moet het uitschakelen met sleutel: rechterkant van dashboard, waarbij de rechterdeur open moet hebben.
Wat aansprakelijkheid betreft weet ik niet...peter schreef:Is dat niet alleen het lampje dat gaat branden als je de airbag hebt uitgeschakeld?
Maar die nieuwe leen Cooper had dat ook. Bij binnenspiegel zit het lampje en je moet het uitschakelen met sleutel: rechterkant van dashboard, waarbij de rechterdeur open moet hebben.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zag het laatst bij de leenauto van mijn broer. Een Cooper Seven. Deze had ook zo'n sleutelgat aan de zijkant van het dashbord bij de passagierskant.
Laatst gewijzigd door henkietenk op 15 jul 2006, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ha ha ha, jullie merken het al: elke nieuwe auto bij ons op 't erf wrdt binnenste buiten gekeerd. 

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
De spoiler kon er helaas niet af.....
Gheghe, de witte zijknippers van de Seven zaten ook binnen no-time op de mijne. Even kijken hoe het stondMini Poeper schreef:Ha ha ha, jullie merken het al: elke nieuwe auto bij ons op 't erf wrdt binnenste buiten gekeerd.

De spoiler kon er helaas niet af.....

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors