Als je 17" wilt zou ik gaan voor R98 webspoke, of R90 Grijze webspokes. Staat ook erg mooi onder parklane.
Dat chrome randje van 2-delige velgen komt nl heel leuk terug op de parklane.
Als je voor 18" gaat heeft works natuurlijk ook heel leuk spul, maar ja das weer 18".
Succes met kiezen!!
Gr,
PP
Poll: Nieuwe velgen
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Jammer vind ik aan de velgen die jij onder je parklane hebt (R98) is dat ze klein ogen, net 16 inch. Mooi aan de velgen die ik eronder heb (de bullets) vind ik doordat de spaken tot aan de rand lopen groter lijken dan 17 inch...
De R90 cross-spoke zijn ook mooi, maar dan vind ik de nieuwe Challenge wielen R112 (eigenlijk een nieuwe versie van de R90) van JCW mooier zonder die schroefjes, ben geen schroefjes man. En doordat de spaken bij de 112 doorlopen lijken ze ook groter dan de cross-spoke met die rand eromheen.
De R90 cross-spoke zijn ook mooi, maar dan vind ik de nieuwe Challenge wielen R112 (eigenlijk een nieuwe versie van de R90) van JCW mooier zonder die schroefjes, ben geen schroefjes man. En doordat de spaken bij de 112 doorlopen lijken ze ook groter dan de cross-spoke met die rand eromheen.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Weet jij trouwens de ET waarde van deze velgen want dan kan ik nog even kijken of ik alvast met de groupbuy mee moet doen?
Yep, deze vent heeft het setje op ebay van 399 !!!! gekocht dat ik ook wilde. Velgen hadden wel wat beschadigingen die hij heeft weggewerkt met een lakstift en nu liggen er Vredestein Wintrac winterbanden op.jstuyts schreef:Jank, mooie velgen. Ben daar ook eigenlijk wel het meest voor, maar wil absoluut niet de hoofdprijs betalen.
Welk forum is dat, mini2.info? Staan ze daar te koop of wat?
Van Timmermans wachten we het dan wel af...
Weet jij trouwens de ET waarde van deze velgen want dan kan ik nog even kijken of ik alvast met de groupbuy mee moet doen?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hij heeft ze gekocht op ebay en staan nu dus niet meer te koop en ik had idd de boot gemist. (maandje geleden)jstuyts schreef:Ben ik?
Staan ze nu op ebay? Kan ze niet vinden, of heeft hij ze gekocht van ebay? En staan die dan nu weer te koop?
Of begrijp ik nu dat je de boot net hebt gemist?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors