HELP: Ratelend geluid bij optrekken! <Opgelost!!!!!>
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad een koppelingsplaat zit niet echt op een gunstige plek... Maarja, zoals het bericht van BMW NL ook aangeeft verminderd/ verwijderd het alleen het geluid.. Dus vervangen hoeft niet.. Maarja, je weet natuurlijk niet wat het is.. Denk dat het inderdaad verstandig is, om er mischien nog een keertje na te laten kijken..
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zal ik eens even kijken goede tip inderdaad. IK hoop dat het dat is gaat er mooi een nieuw spruitstukje onder!
Kost wel iets maar als ik het nu ergen saan uit zou willen geven 

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ratelend geluid is iets waar velen van ons volgens mij 'last' van hebben. Bij mij ligt het in elk geval niet aan de kat.
iDD
iDD
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mensen mijn geluid is weg!!!!!!!!
Wat bleek nu wat het was mijn K&N filter lag tegen mijn frame aan te rammellen. En daar wilde ik mijn auto voor verkopen!

Wat bleek nu wat het was mijn K&N filter lag tegen mijn frame aan te rammellen. En daar wilde ik mijn auto voor verkopen!

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het geluid werd steeds harder. En gisteren starte ik de auto en toen was het ook zonder dat ik in een versnelling reed. Eerst was het alleen als ik optrok. Dan kanteld natuurlijk net het blok en dan zat het filter er tegen aan. En binnen in de auto was het super iri. Nu ook rubber tussen gestoken en het was helemaal weg!!!!!
Ik was blij!!!!!
Ik was blij!!!!!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors