Hoi,
Ik heb een cooper 1.6 benzine en wil graag een beetje meer sportgeluid maar niet dat het overdreven is. Een beetje sportiever gescheur. Kan iemand me tips geven of advies?
Krijg je met zo een sporteindstuk meer geluid? Zo ja, welke raden jullie aan?
Groeten
Tips voor een sportiever geluidje?
- willemcoop
- Nieuw Lid
Bericht
Dank je wel!
Ik ben geen liefhebber van een GEbrul, wat doet de luchtfilter alleen? mooi geluid? (mini cooper,geen s)
Ik ben geen liefhebber van een GEbrul, wat doet de luchtfilter alleen? mooi geluid? (mini cooper,geen s)
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
JCW soundkitje.. of alleen de uitlaat daarvan... beschaafde volwassen roffel.
Vraag maar aan Ossie 1972 (en ikzelf). Kan zo onder de standaard cooper
(afhankelijk van het bouwjaar natuurlijk).
Ik heb de uitlaat onder onze Cooper zitten en mijn vrouw vindt het een pestherrie.. dat betekend "een redelijk beschaafd sportief geluid
)
Arjan
Ik heb de uitlaat onder onze Cooper zitten en mijn vrouw vindt het een pestherrie.. dat betekend "een redelijk beschaafd sportief geluid

Arjan
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Idd een openluchtfilter
ik heb een pipercross echt een super lekker geluidje
en het voordeel je hoort het alleen bij gas geven want bij een constante snelheid hoor je het niet
hier een sounclib van mijn kart met alleen een openluchtfilter stond wel in een grote hal
owja ennuhh welkom
Greetz BigD

hier een sounclib van mijn kart met alleen een openluchtfilter stond wel in een grote hal
owja ennuhh welkom

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Zoek maar op Youtube voor de geluids fragmenten. Luister en huiverrrrr.....en je bent verkocht.
Ossie
Copy that!!@mr schreef:JCW soundkitje.. of alleen de uitlaat daarvan... beschaafde volwassen roffel.
Ik heb de uitlaat onder onze Cooper zitten en mijn vrouw vindt het een pestherrie.. dat betekend "een redelijk beschaafd sportief geluid)
Arjan

Zoek maar op Youtube voor de geluids fragmenten. Luister en huiverrrrr.....en je bent verkocht.

Ossie

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
@spyk: ik heb mijn pipercross bij biesheuvel http://www.biesheuvel.nl/shop/cat/114/mini vandaan, kost ie 121 euro
dat is incl beschrijving en spul om de filter in te spuiten na schoonmaken
montage is een eitje
Greetz BigD

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien dat iemand hier nog een exemplaar van een luchtfilter voor je op de plank heeft liggen. Je weet maar nooit.
Welkom hier trouwens!
Volgens de zoekfunctie op dit forum staan er hier op het forum nog wel een paar te koop.
Welkom hier trouwens!
Volgens de zoekfunctie op dit forum staan er hier op het forum nog wel een paar te koop.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors