zoals in de titel ; hoe kan ik men xenon sproeiers reinigen en of richten ?
ik heb de indruk dat de ene kant minder en te hoog spuit dan de andere kant ..
is er een mogelijkheid om die door een of andere handeling uit de koplamp te laten komen zonder dat ze er direct terug ingaan ? of kan je ze simpelweg met de hand van binnenuit erdoor duwen ?
iemand al ervaring mee ?
Hoe xenon sproeiers reinigen/richten ?
- gilles
- Mod virus alert!
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Hai,
Mischien kan je erbij als de sproeiers eruit zijn geschoven als je dan op dat moment je contactsleutel in stand 0 zet..Ik denk dat de sproeiers dan niet naar binnen gaat.Ik zal het zeker niet proberen naar buiten te trekken..
Groetjes Dante
Mischien kan je erbij als de sproeiers eruit zijn geschoven als je dan op dat moment je contactsleutel in stand 0 zet..Ik denk dat de sproeiers dan niet naar binnen gaat.Ik zal het zeker niet proberen naar buiten te trekken..
Groetjes Dante
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Bij het uitbouwen van de sproeier mag de sproeier van binnenuit voorzichtig naar buiten gedrukt worden om zo dat chromen plaatje eraf te halen. Wel goed uitkijken dat er niks afbreekt, want dan functioneert ie niet meer. (En plastic is erg breekbaar bij lage temperaturen.)
Op het web las ik dat je moest sproeien, uiteraard wel effe de koplampen aanzetten. En dan snel je sleutel weer naar 0 draaien als ze naar buiten staan, zoals Daaan al vermeld heeft. Dat gaat met 2 mensen makkelijker....
.. en als je geluk hebt, blijft ie in de uitgeschoven stand staan.
Op het web las ik dat je moest sproeien, uiteraard wel effe de koplampen aanzetten. En dan snel je sleutel weer naar 0 draaien als ze naar buiten staan, zoals Daaan al vermeld heeft. Dat gaat met 2 mensen makkelijker....

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors