Deze regelen zichzelf in hoogte en heb de indruk dat deze altijd naar de hoogste positie gaan

is er een manier om deze gereset te krijgen dat deze terug normaal staan?
nee niets met de ophanging gebeurd, heb ook net even gechecked en het is enkel de linker koplamp die niet meer naar beneden gaat :SChe schreef:Timo, heb je recent iets met je wielen of ophanging gedaan ?
Zowel voor als achter zit aan 1 draagarm een soort van hefboompje dat ervoor zorgt dat je koplampen de juiste instelling blijven behouden.
Kans is groot dat er daar 1 of beiden van kapot zijn.
Loskoppelen vd accu heeft er vgl mij geen invloed op. Wel op de ramen die je even opnieuw moet initialiseren door de schakelaar omhoog te houden.
thx ff proberen straxChe schreef:OK...gaat ie eerst omhoog en daarna niet meer omlaag of doet ie gewoon helemaal niets ???
In laatste geval even de lamp eruit halen en op de rechterzijde aan de stekker hangen.
Doet ie dan ook niets dan is je motortje in de lamp waarschijnlijk kapot of uit zijn "kogeltje" gesprongen.
Bij mij is de rechterlamp kapot......
Schroef hem juist niet omhoog Hans want dan verblind ik teveel andere weggebruikers als ik even over een heuveltje rij.Brullie schreef:Goeie tips Che!
Die van jouw heeft nog steeds en lui "oog"..?
Je kan by the way je lamp handmatig omhoog schroeven he...heb je tenminste goed licht totdat je de 2nd gen lampen hebt die je wilt hebben toch?
Greetz, Hans
nog geen tijd gehad, ga dit deze week ergens doenChe schreef:Shadow_Breaker schreef:ik heb de 2nd gen lampen aldus ja en omhoogschroeven kan ik niet want hij staat in de hoogste positie
en heb je ze al omgewisseld om te kijken of ie het dan ook doet ?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors