Daar ben ik weer heb gisteren nog even een e-mail gestuurd naar Eur-O-Matic met het verhaal dat de tandwielen niet beschadigd zijn Ook heb ik er de foto's van de cvt-bak bijgedaan.
Hierbij mijn e-mail:
Hallo Coen van Beek,
Bedankt voor de snelle reactie, ook al was deze wel even schrikken.
Ik heb zelf even de bak opengemaakt en inderdaad een gebroken schakelband. Overal van die schakeltjes!!
Alles is nu schoon en de tandwielen en alles zien er goed uit. Misschien kunt u nu nog een prijs zeggen.
Ik doe bij de bijlage nog wat foto's
mvrg. Martin Slats
Nu zijn e-mail:
Beste Martin,
Indien de tandwielen echt onbeschadigd zijn en weer gebruikt kunnen worden is de prijs €1435,-. Transmissie is dan cpl. gereviseerd en getest op de proefstand.
Je mag met de bak langskomen zodat we dat samen even kunnen controleren.
Vriendelijke groeten,
Coen van Beek
Ik vind 1435euro toch wel veel geld maar ben bang dat ik niet veel keuze heb. Ga a.s. vrijdag maar even langs met de bak. misschien is er nog wat te regelen
Rare vraag misschien, maar wat kost een nieuwe, of een kant en klare gereviseerde die je vaak kan ruilen onder bijbetaling tegen je oude of de gok nemen en een sloper nemen. Heb je al deze opties al eens bekeken. Vind het serieus geld namelijk!.
Ik geloof wel dat die jongens het goed doen en dan is het relatief niet heel duur, maar wat kost bijvoorbeeld een nieuwe bak??
Een nieuwe bak kost 2700 ex en op de sloop weten ze ook de prijzen wel, en dan vind ik het risco iets te groot als blijkt dat de sloopbak er over een paar weken mee uitschijt. Het in en uitbouwen is ook geen feest
Hoi Martin, dit is wel serieus sleutelwerk. Blijft wel geld 1400, maar aan de andere kant op arbeid heb je al aardig kunnen besparen . Succes met de reparatie.
eigenlijk raar dat zo'n bmw automaat bij deze km stand kapot gaat. echter een vervanging /reparatie van welke automatenbak loopt in de papieren, heb daar ervaring mee gehad met renault ook daar ben je gauw tussen de 1500 en 2000 euri's kwijt.
succes met je werkzaamheden, heb veel respect voor die handige knapen die hun hobby betaalbaar kunnen houden.
Knap wat je gedaan het. Ik zou het niet aandurven om de motor uit te bouwen. Had je ook problemen met het in D en R zetten van de automaat? Dat heb ik nl wel en hoop niet dat dit in hetzelfde probeem verzeil..