Fluitend geluid beginnend bij ong. 80 km/h
- Donstil
- Nieuwsgierig
Bericht
god ik begon dit topic vol goede moet, ik heb sinds drie maandjes ook het gefluit. begint meestal bij 145+ maar lijkt heel afhankelijk van de wind.
soms is het tot plankgas helemaal niet, en als het begint is het nooit onder de 145+
nu heb ik dus een tunnel hier in de buurt en is me al wel duidelijk dat in een wind stille tunnel (alleen rijwind) ik het niet heb (voor de tunnel keihard, in de tunnel niets, er uit gelijk weer)
ik zelf hoopte eigenlijk op de ruitenwissers maar ga nu zeker me ruiten controleren aangezien ik geen jcw spoiler heb (maar een normale) moet het haast wel iets aan de voorkant zijn.
soms is het tot plankgas helemaal niet, en als het begint is het nooit onder de 145+
nu heb ik dus een tunnel hier in de buurt en is me al wel duidelijk dat in een wind stille tunnel (alleen rijwind) ik het niet heb (voor de tunnel keihard, in de tunnel niets, er uit gelijk weer)
ik zelf hoopte eigenlijk op de ruitenwissers maar ga nu zeker me ruiten controleren aangezien ik geen jcw spoiler heb (maar een normale) moet het haast wel iets aan de voorkant zijn.
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Zoals ik hier al eerder aan gaf, zit er niet een klein kiertje bij de raam van de deur aan de zijkant? dit was bij mij het geval heb het raam af laten stellen en het gefluit is weg! suc6Donstil schreef:god ik begon dit topic vol goede moet, ik heb sinds drie maandjes ook het gefluit. begint meestal bij 145+ maar lijkt heel afhankelijk van de wind.
- Donstil
- Nieuwsgierig
Bericht
Auto moet over twee weken voor een beurt dus dan laat ik er gelijk ff naar kijken.
Nee dit was helaas niet het geval. Mogelijk iets met de voorruit dan.mikkie23 schreef:Zoals ik hier al eerder aan gaf, zit er niet een klein kiertje bij de raam van de deur aan de zijkant? dit was bij mij het geval heb het raam af laten stellen en het gefluit is weg! suc6Donstil schreef:god ik begon dit topic vol goede moet, ik heb sinds drie maandjes ook het gefluit. begint meestal bij 145+ maar lijkt heel afhankelijk van de wind.
Auto moet over twee weken voor een beurt dus dan laat ik er gelijk ff naar kijken.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan twee dingen zijn heb ik ook gehad:
Kappen van de a stijlen sluiten niet goed af. Zit een rubber strip onder en die wil nog wel es kieren en
dus fluiten met een beetje zijwind.
Of de strip bovenaan de voorruit die niet goed zit, evenals een te laag geplaatste voorruit. Probeer de dealer dit maar ff te vragen.
Succes en groeten,
PP
Kappen van de a stijlen sluiten niet goed af. Zit een rubber strip onder en die wil nog wel es kieren en
dus fluiten met een beetje zijwind.
Of de strip bovenaan de voorruit die niet goed zit, evenals een te laag geplaatste voorruit. Probeer de dealer dit maar ff te vragen.
Succes en groeten,
PP
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors