Fluitend geluid beginnend bij ong. 80 km/h

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
mikkie23
Be Mini
Be Mini

09 jun 2009, 03:11

Bij mij is dat ook zo, bij mij komt het van mijn linker raam. die sluit niet goed af. moet nog een heel klein stukje hoger. misschien dat dit ook jou probleem is.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2009, 23:19

@ Pascal, vandaag een PW Clubman voor de deur? De works staat bij de dealert?

marss
Donstil
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 jul 2009, 23:00

god ik begon dit topic vol goede moet, ik heb sinds drie maandjes ook het gefluit. begint meestal bij 145+ maar lijkt heel afhankelijk van de wind.

soms is het tot plankgas helemaal niet, en als het begint is het nooit onder de 145+

nu heb ik dus een tunnel hier in de buurt en is me al wel duidelijk dat in een wind stille tunnel (alleen rijwind) ik het niet heb (voor de tunnel keihard, in de tunnel niets, er uit gelijk weer)

ik zelf hoopte eigenlijk op de ruitenwissers maar ga nu zeker me ruiten controleren aangezien ik geen jcw spoiler heb (maar een normale) moet het haast wel iets aan de voorkant zijn.
mikkie23
Be Mini
Be Mini

03 jul 2009, 23:07

Donstil schreef:god ik begon dit topic vol goede moet, ik heb sinds drie maandjes ook het gefluit. begint meestal bij 145+ maar lijkt heel afhankelijk van de wind.

soms is het tot plankgas helemaal niet, en als het begint is het nooit onder de 145+

nu heb ik dus een tunnel hier in de buurt en is me al wel duidelijk dat in een wind stille tunnel (alleen rijwind) ik het niet heb (voor de tunnel keihard, in de tunnel niets, er uit gelijk weer)

ik zelf hoopte eigenlijk op de ruitenwissers maar ga nu zeker me ruiten controleren aangezien ik geen jcw spoiler heb (maar een normale) moet het haast wel iets aan de voorkant zijn.
Zoals ik hier al eerder aan gaf, zit er niet een klein kiertje bij de raam van de deur aan de zijkant? dit was bij mij het geval heb het raam af laten stellen en het gefluit is weg! suc6
Donstil
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 jul 2009, 23:39

mikkie23 schreef:
Donstil schreef:god ik begon dit topic vol goede moet, ik heb sinds drie maandjes ook het gefluit. begint meestal bij 145+ maar lijkt heel afhankelijk van de wind.

Zoals ik hier al eerder aan gaf, zit er niet een klein kiertje bij de raam van de deur aan de zijkant? dit was bij mij het geval heb het raam af laten stellen en het gefluit is weg! suc6
Nee dit was helaas niet het geval. Mogelijk iets met de voorruit dan.

Auto moet over twee weken voor een beurt dus dan laat ik er gelijk ff naar kijken.
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jul 2009, 14:14

Kan twee dingen zijn heb ik ook gehad:

Kappen van de a stijlen sluiten niet goed af. Zit een rubber strip onder en die wil nog wel es kieren en
dus fluiten met een beetje zijwind.

Of de strip bovenaan de voorruit die niet goed zit, evenals een te laag geplaatste voorruit. Probeer de dealer dit maar ff te vragen.

Succes en groeten,

PP

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”