hallo mede mini fans
even een vraagje
laast heb ik bij de stealer me v-riem van de dynamo laten vervangen,
maar na een x stil te hebben gestaan omdat de accu leeg was bleek dat er een scheur in de behuizing
van de dynamo zat en hij dus niet meer genoeg vermogen levert naar de accu.
alleen bij de dealer zeggen ze dat hun het niet hebben gedaan omdat ze daar niet in de buurt komen met
het spannen er van.
heb jullie zo iets vergelijk baar mee gemaakt, en want denken jullie zou de dealer het moeten betalen of niet?
Arjan
Dynamo
- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
Wanneer je multiriem is vervangen, komen ze wel degelijk bij je dynamo in de buurt! Wat een onzin van die dealer zeg! Ze hoeven de dynamo er niet af te halen maar wel een motorsteun los te maken. Dan krikken ze je blok iets op om er makkelijker bij te kunnen. Misschien is er tijdens het opkrikken iets mis gegaan? Mogelijk hebben ze een andere acties uitgevoerd om de multiriem te vervangen maar opkrikken van het blok wordt eigenlijk altijd gedaan.
Maar dat de dynamo niet meer voldoende bij laadt door een scheurtje in je behuizing? Grootste onzin die ik heb gehoord!! Zolang je rotor (waar je poly op zit) gewoon rond draait en je stator (koperwikkeling waar je stator in rond draait) niet raakt, is er helemaal niets aan de hand.
Greetz, Hans
Maar dat de dynamo niet meer voldoende bij laadt door een scheurtje in je behuizing? Grootste onzin die ik heb gehoord!! Zolang je rotor (waar je poly op zit) gewoon rond draait en je stator (koperwikkeling waar je stator in rond draait) niet raakt, is er helemaal niets aan de hand.
Greetz, Hans
!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors