Interieurverlichting???
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
"We've got a thing that's called...MINI love"
Interieurverlichting???
Sinds vandaag de MINI opgehaald van het schadeherstelbedrijf. Schade is perfect hersteld. Nu viel me op dat ze waarschijnlijk de interieurverlichting hebben uitgeschakeld. Ik weet echter niet hoe ik dit weer automatisch aan kan laten gaan. Ik kan het wel handmatig aanzetten, maar dan blijft het branden. Zodra ik dan met de afstandsbediening de deuren sluit dan dooft ook de interieurverlichting (zoals het hoort), maar als ik de deuren dan weer open doe, dan blijft de interieurverlichting uit??? Iemand enig idee hoe ik dit weer terug kan zetten? In de handleiding staat hier niks over 

- flyguy
- Enthousiast
Bericht
Re: Interieurverlichting???
Knop op het interieurlampje indrukken (en houden) tot 'ie een keer knippert. Kan zijn dat het op nieuwere modellen anders werkt.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Hey bedankt. Dit was het inderdaad
Sjonge...ik snapte er helemaal niks van gisteravond.
Kreeg het niet voor elkaar...
Ik dacht nog...'Seppie, je kan leuk auto's poetsen...
maar techniek???'....

Sjonge...ik snapte er helemaal niks van gisteravond.
Kreeg het niet voor elkaar...

Ik dacht nog...'Seppie, je kan leuk auto's poetsen...
maar techniek???'....

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- flyguy
- Enthousiast
Bericht
Tsja aangezien ik de R56 nog niet live heb gezien ga ik daar wel effe heen. Ben verder erg benieuwd wat voor dieselmotor er in komt, ik hoop dat er in parijs wat meer duidelijkheid over komt (of heb ik iets gemist?!).Arjan schreef:Die "Fransen" zijn zo gek nog niet![]()
BTW... ga je nog naar de autobeurs deze maand, Flyguy?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- flyguy
- Enthousiast
Bericht
Ja dat er een diesel komt is duidelijk, maar hopelijk zijn ze deze keer zo slim om er een fatsoenlijke (turbo)motor in te leggen en niet zoiets als de MINI oneD nu heeft. Dan reed ik nu misschien nog wel MINI, maar met 45K+ per jaar (op eigen kosten) werd me dat iets te duur, en een auto die net 160km/u haalt en voor 0-100 2 dagen nodig heeft vind ik net niet interessant genoeg....
Of de diesel in NL komt vind ik niet zo interessant aangezien 'ie hier wel 'iets' goedkoper zal zijn en wegenbelasting-vrij
Of de diesel in NL komt vind ik niet zo interessant aangezien 'ie hier wel 'iets' goedkoper zal zijn en wegenbelasting-vrij

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors