Mijn claxon aan derechterkant heeft het begeven waardoor alleen de linker het nog doet en het een heel sneu hoog toontje is. Vandaar dat ik de rechter wil vervangen. Daarvoor moet ik het typenr weten maar deze kan ik niet vinden.
Op http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=40 staan een aantal nr's. Moet ik een van deze nr's hebben? Wie het weet mag het zeggen!
Claxon type nr
- Cooper Daan
- Nieuwsgierig
Bericht
Zojuist heb ik beide claxons besteld bij de dealer. Beide stuk
Maar je hebt een lage- en een klemtoon in de auto zitten.
Dus als jij nu een heel hoog toetertje hebt, moet je een lagetoon bestellen.
Dat zou deze moeten zijn: 61337193996.
Iets van € 20,- ex. per stuk.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
is er niet iets van een echte claxon voor de mini? Met al die vette moter- en uitlaat geluiden komt er wel een heel zielig piepertje uit de claxon.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thx, dan ga ik die bestellen! Neem aan dat het niet uitmaakt dat de oude van voor 08/2006 (niet meer leverbaar) is en die ik ga bestellen een nieuwer type?Cooper Daan schreef:Zojuist heb ik beide claxons besteld bij de dealer. Beide stuk![]()
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors